25 lutego 2019 roku odbędzie się pierwsze spotkanie z tegorocznej edycji cyklu seminariów „Wielkie Marki od Kuchni”. Wydarzenie będzie wprowadzeniem w tematykę brandingu i badań rynkowych.
Organizatorami cyklu są Superbrands Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
W ramach projektu „Wielkie Marki od Kuchni” menedżerowie najskuteczniejszych firm działających w Polsce i za granicą, tworzący najsilniejsze marki, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując opisy przypadków najlepszych praktyk z zakresu strategii marek tak na polskim rynku, jak i na rynkach zagranicznych.
Podczas najbliższego spotkania zatytułowanego „Co nas kręci, co nas podnieca, co polecamy, a czego nie? – opowieść o najczęściej polecanych i odradzanych markach…”, swoje prelekcje wygłoszą eksperci firmy badawczej ARC Rynek i Opinia: Dominika Czubatka, kierownik projektów ilościowych, zajmująca się m.in. badaniami potencjału rynku, segmentacyjnymi czy kondycji marek, oraz Krzysztof Szczerbacz, kierownik projektów badawczych (ilościowych i jakościowych), od 2013 roku odpowiedzialny za ogólnopolskie badanie Superbrands.
Prezentacji towarzyszyć będzie dyskusja z udziałem uczestników spotkania i zaproszonych gości.
Spotkanie odbędzie się 25 lutego o godzinie 14:30 w budynku głównym SGH przy al. Niepodległości 162 w Warszawie.
Wstęp jest bezpłatny, należy się jednak zarejestrować.
PRoto.pl jest patronem medialnym cyklu „Wielkie Marki od Kuchni”. (bm)