Pernod Ricard Polska przygotował inaugurację unikalnej, mobilnej aplikacji na smartfony o prawdach i mitach o alkoholu oraz odpowiedzialnej konsumpcji – AlkoFAKTY.
Po raz drugi, jednego dnia na ponad 70 rynkach na świecie Pernod Ricard organizuje dzień społecznej odpowiedzialności Responsib’ALL Day. Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem „Młodzi i alkohol”. Idea globalnego wydarzenia zrodziła się z przekonania, że wszyscy pracownicy powinni być zaangażowani w szerzenie odpowiedzialnej postawy jako ambasadorzy wspólnej i uniwersalnej sprawy.
Głównym punktem tegorocznego dnia w Polsce jest inauguracja aplikacji edukacyjnej na smartfony AlkoFAKTY, poświęcona tematowi alkoholu i jego odpowiedzialnej konsumpcji. Mobilna aplikacja jest wielopoziomowa, zawiera ogólną wiedzę na temat konsumpcji alkoholu, edukuje o kulturze picia, szerzy podstawową wiedzę o wpływie alkoholu na organizm ludzki oraz przypomina o czynnikach wpływających na metabolizowanie alkoholu w organizmie. Z tej okazji została zorganizowana także tematyczna wystawa złożona z przykładów najlepszych kampanii społecznych realizowanych w różnych krajach świata przez Pernod Ricard.