Rozpoczyna się druga odsłona konkursu The Next Gen of PR, promującego młode talenty w branży, skierowanego do PR-owców poniżej 35. roku życia. Organizatorem konkursu, który polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup, jest Związek Firm Public Relations.
13 kwietnia 2023 roku rozpoczęły się zgłoszenia do udziału w konkursie. Potrwają one do 19 maja 2023.
>>> Zgłaszać można się przez formularz.
W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Zgłoszenia mogą dokonywać zespoły we własnym imieniu, deklarację uczestnictwa może również wypełnić podmiot zatrudniający pracowników.
„The Next Gen of PR pokazuje i wspiera największe wschodzące talenty PR-owe. Promuje pasję, kreatywność, odwagę, daje możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz konfrontacji swoich pomysłów z ocenami ekspertów” – mówi Anna Simon, wiceprezeska Związku Firm Public Relations.
Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy, opracowany przez partnera. Przygotowane kampanie będą oceniane według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt. Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w finale międzynarodowym, którego organizatorem jest ICCO (International Communications Consultancy Organisation) oraz otrzyma nagrodę pieniężną.
Laureaci polskiej edycji The Next Gen of PR 2023 zostaną ogłoszeni w czerwcu.
Więcej informacji o The Next Gen of PR można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.