niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościRusza kampania edukacyjna na temat leczenia trądziku

Rusza kampania edukacyjna na temat leczenia trądziku

W połowie marca 2023 roku wystartowała kampania „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, której celem jest edukacja pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W akcję zaangażowali się influencerzy: Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.

Jak przekazują twórcy kampanii, szacuje się, że 85 proc. osób w wieku od 12 do 24 lat cierpi na problemy z cerą lub zmaga się z objawami trądziku, co często ma negatywny wpływ na jakość ich życia i samoocenę.

W dobie cyfryzacji coraz częściej młodzi ludzie szukają porad w internecie i próbują leczyć się na własną rękę. Twórcy akcji chcą przekazać, że pierwszym krokiem każdej osoby zmagającej się z trądzikiem powinna być wizyta u dermatologa, bo tylko lekarz jest w stanie zapewnić trafną diagnozę, a następnie dobrać skuteczną terapię.

„W dzisiejszym szumie informacyjnym i ilości bodźców, jakie dochodzą do nas z wszelkich mediów i platform społecznościowych, często zaciera się granica pomiędzy rzetelnymi źródłami wiedzy a fake newsami, pomiędzy »ekspertami« a prawdziwymi autorytetami w danej dziedzinie” – mówi Dawid Kaźmierczak, Co-Founder & Chief Content Officer w agencji Polot. „Dlatego celem kampanii »Nie wiem. Nie jestem lekarzem« jest skierowanie uwagi odbiorców z osób cieszących się sporą popularnością w internecie na autorytety w dziedzinie leczenia trądziku, na lekarzy dermatologów” – dodaje.

Główną osią kampanii są filmy z udziałem trójki twórców internetowych oraz kreacje kierujące do strony conatradzik.pl. Działania prowadzone są również w mediach społecznościowych influencerów. Jest to pierwsza odsłona kampanii. Akcja potrwa do grudnia 2023 roku.

Organizatorem kampanii jest Galderma, producent produktów dermatologicznych do pielęgnacji. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń we współpracy z Dawidem Kaźmierczakiem, Chief Content Officerem w agencji Polot.

Strategia kampanii, w tym mediowa, powstała we współpracy z agencją mediową Rozgłos, za wdrożenie działań odpowiada Dentsu. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme, a ich reżyserem jest Tomasz Misiukiewicz. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj