czwartek, 14 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRusza kolejna edycja Power of Content Marketing

Rusza kolejna edycja Power of Content Marketing

Po raz VIII firmy oraz agencje zmierzą się w konkursie Power of Content Marketing Awards, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Konkurs znany był do tej pory jako Szpalty Roku. Jurorzy wybiorą najlepsze projekty content marketing, analizując je zarówno pod kątem merytorycznym, efektywnościowym, jak i estetycznym.

Nowy podział kategorii w konkursie pozwoli ocenić nie tylko same narzędzia wykorzystywane do realizacji kampanii content marketing, ale także całościową strategię komunikacji korporacyjnej. Kategorie konkursowe zostały podzielone na 3 główne bloki – Print (kategoria oceniająca drukowane publikacje customowe), Digital (w tym obszarze ocenie podlegają projekty wykorzystujące nowe media) oraz Strategy (kategoria holistycznie traktująca kampanie contentowe oraz oceniająca ich efektywność).

„Pozostajemy przy ocenie konkretnych narzędzi content marketing, ale jurorzy będą oceniać też strategie content marketing i ich realizacje” – mówi Urszula Radzińska, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Tegoroczna edycja to także zmiany w jury. Do grona oceniającego konkursowe projekty dołączyła Natalia Hatalska (hatalska.com), która wniesie przede wszystkim surową, rzetelną ocenę, opartą na latach doświadczenia w marketingu. Nowym członkiem jury został również Primož Inkret, szef słoweńskiej agencji content marketing Poslovni Mediji, członek International Content Marketing Forum. Obradom jak co roku przewodniczyć będzie dr Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski). Projekty oceniane będą także przez Dominika Kaznowskiego (blogifirmowe.com), Jacka Piotrowskiego (Agora), Pawła Sanowskiego (PRoto), Aleksandra Salę (Kolibro) i Rościsława Szwedowa (Murator).

Spośród finalistów, których lista zostanie opublikowana 27 kwietnia, jury wyłoni laureatów konkursu. Zostaną nagrodzeni podczas finałowej gali, która odbędzie się 28 maja 2015 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie.

PRoto jest patronem medialnym wydarzenia

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj