Już 23 stycznia w Kielcach odbędzie się pierwsze wydarzenie z cyklu „On The Marketing Tour 2”, organizowanego przez More Bananas, Instytut Monitorowania Mediów i Newspoint.
Czytaj też: IMM przejmuje Newspointa i planuje ekspansję zagraniczną
Podczas szkoleń prezentowane będą: najświeższa wiedza, trendy, case study i doświadczenia biznesowe z obszarów takich jak komunikacja w mediach społecznościowych, content marketing, influencer marketing, analiza danych z mediów, SEO oraz monitoring mediów. O tych tematach opowiedzą eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów, More Bananas i Newspointa oraz zaproszeni goście.
Pierwsze ze spotkań odbędzie się w Kielcach. Jego program przedstawia się następująco:
Trendy w marketingu 2024: jak je wykorzystać w strategii i praktyce
10:00 – Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas)
Jak zdobywać najwyższe pozycje w Google – SEO dla lokalnych biznesów
10:45 – Robert Sadowski (Newspoint)
Content w mediach społecznościowych. Jak pisać, żeby inni chcieli czytać?
11:30 – Agnieszka Gałczyńska (More Bananas)
Monitoring mediów – praktyczne zastosowania dla działów komunikacji i nie tylko
12:30 – Jakub Gdyk (Instytut Monitorowania Mediów)
Jak efektywnie i efektownie prowadzić komunikację marki na Facebooku i Instagramie?
13:15 – Karolina Mrowiec (More Bananas)
Raporty mediowe – efektywne badanie wizerunku marki
14:00 – Aleksandra Kamińska (Newspoint)
REJESTRACJI MOŻNA DOKONAĆ TUTAJ
Wstęp na wydarzenie kosztuje 25 zł, a cały dochód zostanie przekazany na rzecz KTOZ Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami. Liczba miejsc jest ograniczona.
Spotkanie odbędzie się 23 stycznia 2024 roku w Hotelu DAL w Kielcach (ul. Piotrkowska 12).
Kolejne wydarzenia z cyklu „On The Marketing Tour 2” planowane są m.in. w Katowicach, Łodzi, Opolu czy Poznaniu.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.