Space Communications Alliance jest pierwszą na świecie siecią niezależnych agencji PR i komunikacji marketingowej dedykowaną sektorowi kosmicznemu.
Misją SCA jest łączenie ze sobą twórców rozwiązań kosmicznych z klientami i partnerami przez zintegrowane działania przynoszące wymierne rezultaty. Są to przede wszystkim kampanie PR, content marketing i social media.
„Od jakiegoś czasu było dla mnie jasne, że na rynku istnieje ogromna luka w obszarze spójnej sieci ekspertów specjalizujących się w działaniach komunikacyjnych dla sektora kosmicznego. W ostatnich latach można zaobserwować dynamiczny rozwój rynku technologii kosmicznych, znacznie przekraczający tempo wzrostu światowego PKB. Dzieje się tak, ponieważ sektor kosmiczny stał się strategiczną dziedziną obrony i bezpieczeństwa, także w zakresie zmian klimatu i przepływu informacji” – mówi Łukasz Wilczyński, prezes Space Communications Alliance.
„Space Communications Alliance to dla nas naturalna ewolucja – jesteśmy agencją, która od 16 lat realizuje projekty komunikacyjne dla branży kosmicznej. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych korporacji, czy małych i średnich przedsiębiorstw, ale też dla agencji kosmicznych i organizacji pozarządowych. Nasze międzynarodowe doświadczenie pozwala nam lepiej rozumieć globalne potrzeby naszych klientów i partnerów, aby następnie wdrożyć działania komunikacyjne dopasowane do lokalnych standardów i uwarunkowań. SCA nie tylko usprawni przepływ informacji w samej branży, ale zwiększy obecność różnych podmiotów sektora kosmicznego w przestrzeni publicznej” – dodaje Anna Watza, prezes Planet Partners.
Oficjalną inaugurację swojej działalności SCA ogłosi podczas 73 Międzynarodowego Kongresu Astronautycznego (IAC), który odbędzie się w Paryżu w dniach 18-22 września 2022 roku. (bs)