Podczas wydarzenia wystąpią Natalia Hatalska, Barbara Stawarz, Aleksandra Janus, Marcel Andino Velez, Mariusz Wróbel, Mirosław Filiciak.
Konferencja „Marketing w Kulturze” organizowana przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku odbędzie się 20 i 21 kwietnia.
Wśród tematów prelekcji i rozmów panelowych są: obsługa widza w instytucjach, młodzi odbiorcy i uczestnicy wydarzeń kulturalnych czy nowe trendy w kulturze. Uczestnicy i uczestniczki porozmawiają także o formach marketingu w instytucjach kultury, digital storytellingu i patronatach medialnych.
Dwa popołudnia przeznaczone są na praktyczne warsztaty doskonalące konkretne umiejętności przydatne w promocji kultury: tworzenie infografik, botów na Twitterze, atrakcyjnych treści na stronach www, prowadzenie Instagrama, aktualizację strategii w mediach społecznościowych czy współpracę patronacką z mediami.
Bilet na dwudniową konferencję kosztuje 100 zł, z kolei karnet na konferencję i jeden z popołudniowych warsztatów kosztuje 150 zł. Rejestracja jest otwarta do 5 kwietnia lub do wyczerpania biletów. Zapisać można się za pośrednictwem strony.
Pakiet konferencja w cenie 100 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.
Pakiet konferencja + warsztat w cenie 150 zł zawiera: udział w konferencji (20 – 21 kwietnia), wybrany warsztat 20 lub 21 kwietnia, lunch, przerwy kawowe, zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności, afterparty z Gdańską Szkołą Disco.
Szczegółowy program: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Wystąpienia z poprzedniej edycji konferencji można obejrzeć tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mw)