24 grudnia 2022 roku ruszyła kampania społeczna Fundacji Avalon, której hasło brzmi „Nic co ludzkie nie jest nam obce”.
Ma ona przyczynić się do zmiany postrzegania niepełnosprawności zarówno przez społeczeństwo, jak i same osoby z niepełnosprawnościami.
„Zależy nam na normalizacji wizerunku osoby z niepełnosprawnością, aby każdy widział w niej po prostu człowieka – koleżankę, kochającego partnera, odpowiedzialnego rodzica, ambitną uczennicę czy pracownika” – mówi Helena Szczuka, kierowniczka działu komunikacji i promocji Fundacji Avalon.
Do udziału w kampanii zaproszono sześć osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. W spotach promujących kampanię można zobaczyć je w zwyczajnych sytuacjach życiowych.
Spoty zostaną wyemitowane w internecie oraz głównych stacjach telewizyjnych.
Mecenasem kampanii jest InPost, który w ramach współpracy stworzył Strefę Ułatwionego Dostępu, czyli funkcję aplikacji InPost Mobile, dzięki której paczki mogą być umieszczone przez kurierów w niżej położonych skrytkach, tak aby odbiór przesyłki przez osobę z niepełnosprawnością był łatwiejszy. InPost angażuje się również w działania komunikacyjne kampanii. (zd)
Źródło: YouTube/Fundacja Avalon