piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościRuszyła kolejna edycja konkursu Raporty Społeczne!

Ruszyła kolejna edycja konkursu Raporty Społeczne!

Rozpoczęły się zgłoszenia do 13. edycji konkursu na najlepsze raporty społeczne i zintegrowane. Organizatorami konkursu Raporty Społeczne są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

Firmy i inne organizacje mogą zgłaszać przygotowane przez siebie publikacje ujawniające kwestie niefinansowe. W konkursie nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Laureaci zostaną wybrani w trzech kategoriach: najlepszy raport zintegrowany, najlepszy raport społeczny oraz najlepszy debiut.

Udział w konkursie mogą wziąć wszystkie organizacje (przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe, jednostki sektora finansów publicznych) z siedzibą w Polsce, które wydały raporty w języku polskim obejmujące działania za rok 2018.

„Pozafinansowe działania biznesu zyskują na znaczeniu, stając się nieodłącznym elementem oceny ich sukcesu, obecnego oraz perspektyw na przyszłość. Stąd nadzieja, że firmy będą je coraz chętniej pokazywały, przygotowując raporty społeczne. Udział w konkursie może przyczynić się do poszerzenia komunikacji o tej publikacji, zwiększając transparentność organizacji, co z kolei przekłada się na wzrost wiarygodności i zaufania jej interesariuszy. Dlatego gorąco zachęcam do udziału w 13. edycji konkursu Raporty Społeczne” – komentuje Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Publikacje można zgłaszać przez stronę raportyspoleczne.pl. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 5 sierpnia 2019 roku.

Raporty zostaną ocenione przez niezależne jury, złożone ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR. Poza jurorami głosować będą także internauci – raporty będą oceniane przez nich przez miesiąc od 16 sierpnia.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w październiku 2019 roku podczas gali podsumowującej konkurs.

Udział w konkursie jest bezpłatny.  

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj