15 września 2023 roku Polskie Linie Lotnicze LOT ruszyły z nową kampanią wizerunkową, której hasło to „Ważne, z kim podróżujesz”.
Celem kampanii jest pokazanie historii z perspektywy klientów oraz zaprezentowanie marki, która dba o relacje z pasażerami.
„W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami” – tłumaczy Ewa Lampart, dyrektorka marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
W ramach kampanii powstał spot, za którego realizację odpowiada Film Produkcja. Strategię przygotowała agencja Grey Group Poland.
Symbolem wielopokoleniowości marki ma być obecny w filmie symbol plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie.
W spocie wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego PLL LOT: Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala.
Źródło: YouTube/LOT Polish Airlines
Kampania realizowana będzie w Polsce, a także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec. (zd)