Konferencja Imagination Day, skierowana do branży kreatywnej, w tym roku odbędzie się już po raz dziewiąty. Wydarzenie zaplanowano na 3 grudnia 2019 roku. Trwa przedsprzedaż biletów w ograniczonej puli wakacyjnej!
Podczas wydarzenia omówione zostaną kampanie reklamowe, które zdobyły nagrody w prestiżowych konkursach, a eksperci reprezentujący świat marketingu, biznesu i sztuki opowiedzą o tym, skąd czerpią inspiracje. W ramach wydarzenia odbywa się także wieczorny pokaz reklam nagrodzonych podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
Głównym organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:
– Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York
– Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki
– Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan
– Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt
– Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn
– Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania
Tańsza pula biletów jest dostępna tylko do 14 sierpnia. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)