13 lipca 2021 roku rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do XIX edycji konkursu Złote Spinacze, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations.
W konkursie nagradzane są projekty public relations cechujące się największą kreatywnością, skutecznością i rzetelnością. Celem konkursu jest promocja najwyższych standardów w branży PR oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji. Do konkursu można zgłaszać kampanie i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, a także samodzielnych specjalistów.
W tym roku w konkursie wydzielono 35 kategorii (20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalne). Zgodnie z regulaminem konkursu każdy projekt musi zostać zgłoszony przynajmniej do jednej kategorii głównej.
Pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń trwa do 9 sierpnia. W tym czasie obowiązują niższe ceny. Drugi termin zgłoszeń potrwa z kolei do 2 września, a ostateczny to 9 września 2021 roku. Projekty należy przesyłać przez platformę online.
Harmonogram i regulamin konkursu można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.