14 lipca 2020 roku wystartowały zgłoszenia do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze, który nagradza kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najwyższych standardów w branży oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR w działaniach firm i instytucji. Organizatorem Złotych Spinaczy jest Związek Firm Public Relations.
W tym roku wydzielono 36 kategorii konkursowych. Dodatkowo uruchomiona została także specjalna kategoria jubileuszowa – Kampania PR XX-lecia, utworzona z okazji dwudziestej rocznicy założenia Związku Firm Public Relations.
Do Złotych Spinaczy zgłaszać można kampanie, programy i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, organizacje trzeciego sektora, a także samodzielnych specjalistów.
Pierwszy termin zgłoszeń upływa 10 sierpnia, drugi 3 września, a ostateczny termin nadsyłania projektów to 7 września 2020 roku.
Projekty oceni jury złożone z ekspertów branży PR, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. Partnerem merytorycznym konkursu ponownie została firma Deloitte.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 4 grudnia 2020 roku.
Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)