18 sierpnia 2022 roku RynekPierwotny.pl, ogólnopolski portal zawierający oferty mieszkań i domów od deweloperów, wprowadził nową identyfikację wizualną. Zmienił się layout strony i logo portalu.
Teraz składa się na nie nazwa serwisu, a także kostka umieszczona na tle limonkowego koła. Nawiązuje ono do markera, którym kiedyś osoby poszukujące mieszkań czy domów zaznaczały w gazetach interesujące je ogłoszenia.
Nowością w logo jest również sufiks „.pl”. Jego obecność ma jeszcze mocniej podkreślać digitalowy charakter serwisu.
Jak tłumaczy Dorota Janik, dyrektorka marketingu w portalu RynekPierwotny.pl, „nowy logotyp wciąż nawiązuje do korzeni marki i jej pierwotnej kostki”. „Kostka jest teraz nowoczesna, przestrzenna i wielowymiarowa. W zależności od sytuacji może być interpretowana jako bryła budynku czy rzut mieszkania. Co więcej, dwie pary prostopadłych do siebie krawędzi kostki funkcjonują również samodzielnie jako kadry wskazujące, na co zwrócić uwagę czy też strzałki” – dodaje.
Zmianę logo wspierają działania marketingowe i nowy sposób komunikacji. Ideą przewodnią strategii marki jest hasło „Przeprowadzimy Cię”, rozumiane wielowymiarowo.
Za rebranding odpowiada agencja BNA. (bs)