Ponad 100 reklam w kategoriach TV, Druk i Internet – tyle zgłoszeń napłynęło w II kwartale XXII edycji konkursu Idea Awards. Na każde z nich głosowali on-line internauci. To ich głosy pozwoliły wyłonić najlepsze reklamy, które przechodzą do rundy finałowej.
Idea Awards to konkurs, który nagradza reklamodawców od 1991 roku. Podczas rocznej edycji, która podzielona jest na kwartały, głosują internauci. O zwycięstwie decydują członkowie kapituły oraz jury składające się z czołowych przedstawicieli polskiego świata reklamy.
W drugim kwartale zwycięzcami zostały następujące firmy:
– medycyna: Hasco-Lek, Z.F. Colfarm oraz Nepentes
– moda i uroda: TK Maxx, Gino Rossi oraz Baltic Company
– motoryzacja: Michelin, Fiat Auto Poland, Goodyear DunlopTires
– produkty i usługi: Invest Bank, Bank Millenium oraz Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń
Spośród wszystkich reklam biorących udział w tym kwartale najlepszy wynik osiągnęła firma Invest Bank. Tuż przed samym zamknięciem głosowania liczba oddanych głosów wciąż rosła i zakończyła walkę z liczbą 1029 głosów. Aby zagłosować, należy skorzystać ze strony konkursu.
PRoto.pl patronuje wydarzeniu.