czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSchneider Electric Polska wybrał D*fusion communication

Schneider Electric Polska wybrał D*fusion communication

Schneider Electric Polska – firma zajmująca się cyfrową transformacją w zarządzaniu energią i automatyce czy budownictwie komercyjnym – wybrała D*fusion communication do obsługi działań public relations i social media.

Od lipca 2021 roku agencja odpowiada za doradztwo strategiczne oraz bieżącą obsługę komunikacyjną Schneider Electric i ekspertów firmy w Polsce. Do zadań D*fusion należą działania z zakresu media relations i social media. Jednym z celów komunikacyjnych jest edukacja na temat zielonej transformacji energetycznej. „Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli skupić się na temacie ekologicznego i wydajnego rozwoju energetycznego w cyfrowym wydaniu i wspólnie udowodnimy, że infrastruktura przyszłości ma kolor zielony” – mówi Magdalena Czopik, dyrektor marketingu Schneider Electric na region Europy Środkowo-Wschodniej.

D*fusion wybrano w przetargu. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Po stronie agencji za obsługę PR Schneider Electric Polska odpowiada zespół B2B prowadzony przez Piotra Jamrogiewicza, a obsługą social media zajmuje się zespół digitalowy, którym kieruje Kamil Gołdy. Wcześniej działaniami PR dla Schneider Electric Polska zajmowała się agencja Flywheel. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj