Dwaj Polacy znaleźli się w składzie jurorskim konkursu Cannes Lions 2015. Maciej Waligóra z DDB&tribal będzie oceniał prace w kategorii Cyber, a Sebastian Stępak z MSL – w PR Lions.
W tegorocznej edycji pojawiły się również nowości w postaci akredytacji „Networking” oraz „Lions Innovation”. Agencje, które chcą wziąć udział w konkursie, mają czas na zgłoszenia do 27 marca. W przypadku kategorii Creative Effectiveness jednak ostateczny termin to 6 marca. Nagrody zostaną przyznane w dniach od 22 do 27 czerwca. Pozostałe informacje tutaj.
Znani są już także przewodniczący grup jurorskich, oceniający prace w poszczególnych kategoriach:
Branded Content & Entertainment
David Lubars, Chief Creative Officer, BBDO Worldwide, Chairman, Ameryka Północna
Creative Effectiveness
Wendy Clark, President, Sparkling Brands & Strategic Marketing, Coca-Cola North America
Cyber
Jean Lin, Global CEO, Isobar
Design
Andy Payne, Global Chief Creative Officer, Interbrand Group
Direct
Judy John, CEO & Chief Creative Officer, Leo Burnett
Film
Tor Myhren, President & Worldwide Chief Creative Officer, Grey
Film Craft
João Daniel Tikhomiroff, Founder, Partner-Director, Mixer, Brazil
Media
Nick Emery, Global Chief Executive Officer, Mindshare Worldwide
Mobile
Joanna Monteiro, Vice President Creative Director, FCB, Brazil
Outdoor
Juan Carlos Ortiz, President & CEO of DDB Latina & Creative Chairman of DDB Americas, Colombia
PR
Lynne Anne Davis, President & Senior Partner, FleishmanHillard Asia Pacific
Press
Pablo del Campo, Worldwide Creative Director, Saatchi & Saatchi
Promo & Activation
Matt Eastwood, Worldwide Chief Creative Officer, JWT
Radio
Paul Reardon, Executive Creative Director, WhybinTBWA Group Melbourne, Australii
Titanium and Integrated Jury President
Mark Fitzloff, Partner and Executive Creative Director, Wieden+Kennedy Portland