Sebastian Stępak, CEO, Central and Eastern Europe, MSL, został powołany do składu jury PR Lions, który będzie obradować podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2024. Jest to wydarzenie celebrujące kreatywność i innowacyjność w komunikacji, gdzie nagradzane są najlepsze kampanie, które wyznaczają nowe kierunki i inspirują branżę na całym świecie. Festiwal odbędzie się w dniach 17-21 czerwca 2024 roku.
Sebastian Stępak ma blisko 25-letnie doświadczenie w komunikacji. Karierę w branży PR zaczął w agencji Ciszewski PR. Pracował także w Sigimie i Graylingu. W 2011 roku związał się z agencją MSL, przejętą przez grupę Publicis, gdzie pracuje nieprzerwanie od 14 lat.
Stępak był jurorem w konkursach, takich jak SABRE, Young Creatives, Złote Spinacze, CLIO Awards, KTR, a także Cannes Lions. Pełnił również funkcję wiceprezesa ZFPR w latach 2015-2017 oraz 2017-2019. (ao)