sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSieć handlowa Netto przechodzi rebranding

Sieć handlowa Netto przechodzi rebranding

Duńska sieć handlowa Netto odświeża identyfikację wizualną w ramach nowej strategii marki: konceptu 3.0, który opiera się na czterech strategicznych filarach: skandynawskim charakterze, korzyści, śmiałości oraz prostocie. Nowe logo pojawiło się już w pięciu sklepach na naszym rynku.

Jak wyjaśniają przedstawiciele marki, nowe logo zostało uproszczone i unowocześnione. Ma symbolizować kierunek zmian firmy oraz wzmacniać komunikację. Kolorystyka odświeżonej identyfikacji wizualnej odzwierciedla wartości i design związane ze skandynawskim charakterem. Sygnet logo, mający formę monety z brand hero – pieskiem Scottiem, terierem szkockim, „pilnującym niskich cen w dyskontach” – symbolizuje dbałość o najwyższą jakość, współpracę z lokalnymi społecznościami oraz niskie ceny. Zaprezentowane logo ma także wyrażać śmiałość – wyrazistą komunikację i zdecydowany kierunek zmian, a także prostotę – łatwą nawigację oraz proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta.

„Nowe logo to kolejny krok składający się na ujednolicenie naszej komunikacji oraz realizację konceptu Netto 3.0 na polskim rynku” –  mówi Janusz Stroka, CEO Netto Polska. „Zależy nam na tym, aby klienci na każdym etapie kontaktu z Netto mieli jak najlepsze doświadczenia, na które składają się m.in. sposób komunikacji oraz komfort robienia zakupów w przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni” –  dodaje.

Poprzednie logo duńskiej sieci handlowej Netto
Poprzednie logo duńskiej sieci handlowej

Rebranding sieci rozpoczął się w czerwcu 2018 roku od testów w sześciu sklepach w Danii. Pierwszy w Polsce sklep z odświeżoną identyfikacją wizualną otwarto w listopadzie 2018 roku. Obecnie w naszym kraju funkcjonuje pięć sklepów w koncepcie 3.0, a do końca 2019 roku nowe logo ma pojawić się w 40 kolejnych, nowych i zmodernizowanych placówkach. Cały proces rebrandingu sieci Netto potrwa około pięć lat.

Oprócz sklepów stacjonarnych odświeżone logo obecne jest także na ulotkach jako winieta oraz w pozostałych kanałach komunikacji sieci.

Nowa identyfikacja wizualna marki została przygotowana we współpracy przez dział marketingu Netto International oraz stacjonującą w Kopenhadze agencję kreatywną Ocean Agency. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj