Marka motoryzacyjna Skoda w sierpniu 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Nowe logo zostanie wykorzystane do wzmocnienia wizerunku marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Znak słowny „SKODA” będzie używany obecnie częściej niż logo.
Jak komunikuje marka, nacisk położono na nowy język projektowania, nowe logo i kompleksową aktualizację tożsamości korporacyjnej. Ponadto marka przyspiesza i rozszerza swoją kampanię związaną z elektromobilnością.
Skoda do 2026 roku wprowadzi na rynek trzy nowe, całkowicie elektryczne modele, a następne auta z takim napędem są w fazie przygotowania.
Marka stworzyła nowy język projektowania dla elektrycznej i cyfrowej ery, który będzie stopniowo wprowadzany od 2023 roku. „Definiują go wyraźne, zredukowane linie, które podkreślają prostotę i wartość nowych modeli Skody” – komunikuje marka.
Logo nie wykorzystuje już rzeźbionej grafiki 3D. Skoda odpowiada w ten sposób na znaczące przesunięcie działań marketingowych z druku na online. Marka będzie teraz używać dwóch różnych odcieni zieleni – Emerald i Electric Green. Reprezentują one ekologię, zrównoważony rozwój i elektromobilność. (bs)
Dotychczasowe logo