Skoda Polska próbowała znaleźć nowych klientów wśród księży. Przygotowała więc „specjalną ofertę” i wysłała listy do wszystkich parafii. Okazało się, że w rzeczywistości ta oferta niczym nie różniła się od standardowej – opisuje portal wyborcza.biz.
Jak czytamy, w Polsce jest około 30 tys. księży katolickich. Przedstawiciele Skody stwierdzili, że są to ich potencjalni klienci. Marka postanowiła listownie zachęcić księży do zakupu samochodu.
„Czcigodni kapłani, przekazujemy na Wasze ręce zachętę do zapoznania się z ofertą specjalną »W dobrą stronę dla Klientów«, wśród których marka Skoda cieszy się szczególnym zaufaniem. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona z Waszym szczególnym zainteresowaniem” – cytuje fragment wiadomości wyborcza.biz.
Jak dalej czytamy, oferta miała dotyczyć trzech modeli Skody – Superb, Octavia i Rapid, a „specjalna oferta” obejmowała bonusy, np. rabat na dodatkowe wyposażenie. Źródło podaje także, że do redakcji zgłosił się ksiądz, który stwierdził, że oferta skierowana do księży niczym nie różni się od standardowej. Jak wyjaśnił, odwiedził jeden z salonów marki i nie powiedział, że jest księdzem. Twierdzi, że przedstawiono mu takie same warunki, jak te opisane w liście. Jak wyjaśnił w rozmowie z portalem przedstawiciel marki, prawdopodobnie wynikało to z faktu, że ksiądz widniał w bazie jako posiadacz samochodu marki.
Przedstawiciel firmy dodał też, że obecnie marka nie ma dedykowanej oferty dla innych grup zawodowych. „W przeszłości realizowaliśmy akcję specjalną dla osób prowadzących działalność gospodarczą polegającą na odpłatnym przewozie osób, czyli taksówkarzy. Oferta dawała specjalne warunki zakupu samochodu wyposażonego w instalację gazową” – cytuje źródło. (mb)