W styczniu 2019 roku narzędzie służące do komunikacji internetowej Slack zmieniło swoje logo. Teraz, po około miesiącu, firma zdecydowała się na jego zaktualizowanie – informuje portal wersm.com.
Zaprezentowane w styczniu logo przypominało wiatrak składający się z czterech kolorów, które były podstawą poprzedniego znaku firmy. Nowe logo dzięki swojej prostocie miało być bardziej uniwersalne – przekonywali przedstawiciele firmy.
Teraz Slack we wpisie na Twitterze poinformował o zmianach w logo wprowadzonych w ikonie aplikacji mobilnej. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że w odświeżonej grafice zdecydowano się na zmianę koloru tła z fioletowego na biały, by poprawić widoczność ikony.
Jak opisuje Geoff Desreumaux, autor artykułu, wiele osób krytykowało zmienione na początku roku logo, zauważając w nim np. ukrytą swastykę. Jednak firma zdecydowała się na zmianę innego elementu swojej identyfikacji wizualnej: fioletowego tła w ikonie aplikacji, które – jak ocenia Desreumaux – znaczna część internautów uważała za jedyny interesujący element nowego projektu. Z kolei „obrotowe koło na białym tle” nie jest nowością w świecie aplikacji, na co zwracają uwagę także użytkownicy aplikacji – zauważa źródło.
Źródło: twitter.com/aymancork
(bm)
Zdjęcie główne: slackhq.com