15 maja 2020 roku 38 Content Communication rozpoczęło współpracę ze Spółdzielnią Mleczarską Mlekpol w Grajewie. Agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną, media relations, działania CSR oraz doradztwo komunikacyjne.
Po stronie 38 Content Communication za działania strategiczne odpowiadają Katarzyna Życińska, CEO, i Martyna Solińska, Corporate PR & Strategy Director. Działaniami korporacyjnymi zajmują się Justyna Giers, PR Manager, Marcin Ścigała, Senior Consultant, oraz Nikodem Chudzik, Consultant. Za PR produktowy odpowiadają dwa zespoły – pierwszy prowadzi Agnieszka Cieślarek, PR Manager, ze wsparciem Alicji Kosmalskiej, Senior Consultanta; liderem drugiego teamu jest Aleksandra Trzcińska, PR Manager, ze wsparciem Moniki Majewskiej, PR Consultanta. Z ramienia SM Mlekpol strategię komunikacji realizują Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, i Dorota Grabowska, Marketing Manager.
Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy.
Do maja 2020 roku za komunikację spółdzielni mleczarskiej odpowiadała agencja V5 Group. (ak)