Przedstawiciele Snapchata poinformowali za pośrednictwem newsroomu, że aplikacja we współpracy z Ad Council postanowiła wesprzeć Bullying Prevention Month (z ang. miesiąc zapobiegania zastraszaniu). W związku z tym na platformie pojawiły się specjalne filtry, naklejki i reklamy, które mają zwiększać świadomość na temat zastraszania, zarówno w świecie online, jak i offline.
„Zaprojektowaliśmy Snapchata tak, by był miejscem, w którym można swobodnie wyrażać siebie i kontaktować się z bliskimi znajomymi i rodziną. Dlatego nigdy nie mieliśmy publicznych polubień czy komentarzy, ponieważ mogłyby wywoływać presję, by starać się być perfekcyjnym, podczas gdy użytkownicy chcą po prostu kontaktować się z przyjaciółmi” – wyjaśniają przedstawiciele aplikacji. Przypominają również, że kiedy użytkownicy spotkają się ze snapami, które mają na celu zastraszanie lub atakowanie, mogą je zgłosić administratorom Snapchata. (pp)