Snapchat rozpoczął nową kampanię, której celem jest zaprezentowanie potencjału platformy w promocji firm – podaje socialmediatoday.com. Zaangażowani w nią zostali menedżerowie ds. reklamy, którzy mówią o swoich doświadczeniach w kontaktowaniu się z odbiorcami za pośrednictwem aplikacji – czytamy.
Dowiadujemy się, że wybrane osoby omawiają korzyści płynące z używania Snapchata do kontaktowania się z „następną generacją konsumentów mediów” lub – jak określa to serwis – „pokoleniem Snapchata”, które dorasta i staje się coraz bardziej atrakcyjne z perspektywy biznesu.
Źródło: youtube.com/Snapchat For Business
W ramach kampanii powstała również miniwitryna platformy, która zawiera więcej rekomendacji mówiących o tym, w jaki sposób różne marki używają Snapchata do łączenia się ze swoimi grupami docelowymi oraz jak użytkownicy korzystają ze Snapchata do przekazywania sobie informacji – tłumaczy socialmediatoday.com.
Kampania pokazuje także, w jaki sposób firmy mogą budować bardziej przyciągające promocje usług, które będą mieć duży potencjał udostępniania wśród użytkowników przez tzw. pocztę pantoflową – pisze źródło i dodaje, że z oczywistych przyczyn działania te będą inne dla każdej marki, a uzyskanie pożądanych efektów wymaga czasu i poznania rynku.
Czytaj także: Snapchat wprowadza profile dla marek
Jak czytamy dalej, aplikacja odnotowuje na ten moment do 238 mln aktywnych użytkowników dziennie. Źródło zauważa, że Snapchat może nie oferować tak szerokiego zasięgu jak np. Facebook, ale jak czytamy, może ułatwić skuteczniejszą formę rekomendacji. (kd)