Snapchat dołączył do Facebooka i Twittera – popularna aplikacja społecznościowa stworzyła własną bibliotekę reklam politycznych. Paczkę z tabelami opisującymi materiały marketingowe można pobrać ze strony snap.com. Jak zauważa edition.cnn.com, to kolejny krok Snapchata w kierunku stania się platformą do komunikacji politycznej i aktywizacji społecznej młodzieży.
Czytaj więcej:
Amerykańska kampania wyborcza na Snapchacie? Serwis by tego chciał
Portal udostępnia reklamy z 2019 i 2018 roku. W tabelach można znaleźć m.in. informacje na temat nazwy organizacji, która opłaciła materiał, wysokości poniesionych wydatków, szczegóły geotargetowania oraz demografii. Wskazane jest także nazwisko kandydata, na rzecz którego powstała reklama. Każdy rekord zawiera też link do treści.
Baza reklam politycznych Snapchata ma charakter globalny – zwraca uwagę edition.cnn.com. W tabelach można więc znaleźć nie tylko materiały kierowane do Amerykanów, lecz także do Norwegów, Francuzów czy Belgów. Wszystkie treści polityczne, zwraca uwagę Snapchat, muszą być tworzone zgodnie z ogłoszonymi przez portal w maju 2019 roku zasadami. (mp)
Zdjęcie główne: Perzonseo Webbyra, [CC BY 2.0], via flickr.com