Już dzisiaj we wrocławskim Kinie Nowe Horyzonty pasjonaci mediów społecznościowych spotkają się na piętnastym Social Media Day Poland. Tematem przewodnim wydarzenia będzie kultura, a dokładnie – jej obecność w mediach społecznościowych.
„W trakcie spotkania porozmawiamy o nowoczesnych rozwiązaniach, poznamy najlepsze przykłady wykorzystania nowych technologii do promocji sektora kultury i sztuki, a także
sprawdzimy,w jaki sposób organizować eventy, aby zyskały one szeroki buzz w mediach” – mówi Sylwia Wojtkowska, PR Manager w agencji Publicon PR, organizującej wydarzenie wraz z ESK Wrocław 2016.
Warsztaty | PR kultury
Podczas szkolenia prowadzący udowodnią, że istnieje takie pojęcie jak „PR kultury” – zapoznają z technikami kreowania wizerunku instytucji oraz wydarzeń kulturalnych, przekażą wiedzę dotyczącą opracowania strategii PR i organizacji eventów. Przedstawią, w jaki sposób można przeprowadzić skuteczną promocję wydarzenia, placówki lub organizacji.
Konferencja | Inside Culture
Podczas otwartej konferencji będziemy mieli okazję poznać przedstawicieli z szeroko pojętej branży kultury. Gośćmi wydarzenia będą: Ewelina Czechowicz (MOCAK), Van Anh Dam (Loesje Poland), Jakub Górnicki (Crazy Copter), Tomasz Kudła (ESK Wrocław 2016), Alicja Wróblewska (Krakowskie Biur Festiwalowe), Ewa Chamczyk, Paulina Pieńkowska (Narodowy Instytut Fryderyka Chopina), Łukasz Jadaś (Instytut Monitorowania Mediów), Jan Kowalski i Miram Kołak (Narodowe Centrum Kultury), Kamil Pawłowicz (Janmedia Interactive).
Po części oficjalnej organizatorzy zapraszają na after party w Pubie Marynka.
Program konferencji Social Media Day Poland: Inside Culture!
3 grudnia, Kino Nowe Horyzonty
17:30- Rejestracja gości
17:40 – Muzeum w świecie hyperconnected. Nowe technologie w komunikacji i wspieraniu doświadczenia zwiedzających – Ewelina Czechowicz, MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie
18:00 – Czy burczy Ci czasem w głowie? – Kreatywne pisanie z Loesje jako narzędzie dla copywritingu, edukacji, kultury i zmiany społecznej – Van Anh Dam, Loesje Poland
18:20- 27 mostów, 27 wydarzeń, 10 dronów – jedno miasto. Case study #mostyWRO – projektu realizowanego w ramach Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 – Jakub Górnicki, Crazy Copter oraz Tomasz Kudła, ESK Wrocław 2016
18:40- Od obserwacji do akcji, czyli jak poprzez Social Media zaangażować odbiorców wydarzeń kulturalnych, zarówno tych internetowo aktywnych, jak i tych wolących świat analogowy? – Alicja Wróblewska, Krakowskie Biuro Festiwalowe
19:00 – Chopin bez granic. Konkurs Chopinowski w social mediach – Ewa Chamczyk, Paulina Pieńkowska, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
19:20 – Alternatywa to nowy mainstream. Lekcje digital marketingu od gwiazd indie rocka –
Łukasz Jadaś, Instytut Monitorowania Mediów
19:40 – Obecność Narodowego Centrum Kultury w mediach społecznościowych – Miriam Kołak, Jan Kowalski, Narodowe Centrum Kultury
20:00- Streaming – medium przyszłości – Kamil Pawłowicz, Janmedia Interactive
20:20- Zakończenie konferencji
21:00 – After party, Pub Marynka Piwo i Aperitivo
Wstęp na część konferencyjną jest bezpłatny. Organizatorami spotkania są agencja Publicon oraz ESK Wrocław 2016.
Szczegóły wydarzenia są dostępne na stronie konferencji oraz na Facebooku.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.