Proponujemy udział w profesjonalnym szkoleniu PRAKTYCZNYM „Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm”, organizowanym przez ekspertów z Ciszewski Financial Communications, pierwszej agencji PR w Europie Środkowo – Wschodniej wyspecjalizowanej w działaniach komunikacyjnych dla instytucji finansowych, przy wsparciu najchętniej oglądanego serwisu o branży public relations PRoto.pl
Szkolenie będzie miało miejsce 22 listopada 2010 w Warszawie (Centrum Konferencyjne Golden Floor, Al. Jana Pawła II 27).
W trakcie szkolenia uczestnik:
- Dowie się, jaką rolę pełnią social media we współczesnych procesach komunikacyjnych
- Pozna specyfikę polskiego rynku social media
- Zdobędzie wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych
Dla kogo jest to szkolenie?
- Pracowników działów komunikacji, PR i biur prasowych firm
- Pracowników działów marketingu
- Właścicieli biznesów poszukujących nowych środków budowania relacji z klientami
- Brand managerów
- Sympatyków social media
Metody prowadzenia zajęć:
- Wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
- Case studies z Polski i świata
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Dyskusje
Koszt uczestnictwa w zajęciach wynosi 1000 zł netto.
Koszt uczestnictwa 700 zł netto – dla klientów Instytutu Monitorowania Mediów i klientów Ciszewski PR i Ciszewski Financial Communications..
DLATEGO ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ
FORMULARZ ZGŁOSZENIA JEST DOSTĘPNY NA STRONIE PROTO.PL
PRoto.pl jest polskim portalem tematycznym, przeznaczonym dla środowiska public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracujemy na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. Z naszego serwisu korzystają zarówno doświadczeni specjaliści od wizerunku, jak i studenci kierunków związanych z tą tematyką.
Ciszewski Public Relations działa od 1994 roku i jest jedną z największych agencji public relations w Polsce. W 2010 roku firma uzyskała tytuł Agencji Roku. Od 1999 roku współpracuje na podstawie umowy afiliacyjnej z międzynarodową agencją GolinHarris i jest jej jedynym przedstawicielem na terenie Polski. Firma Ciszewski Public Relations należy do Ciszewski Marketing Group, która skupia firmy specjalizujące się w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. W tym roku agencja otrzymała liczne nagrody m.in. Kreaturę, Złotego Spinacza, Silver Drum Award, Bronze Magellan Award, Top 50 Magellan Awards Communications Campaign i Impactor.
Ciszewski Financial Communications to pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej firma wyspecjalizowana w doradztwie i działaniach komunikacyjnych dla firm z branży finansowej, nieruchomości. Oferuje usługi z zakresu doradztwa w zakresie strategii komunikacji, public relations, komunikacji wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, komunikacji marketingowej, social media i Internet oraz organizuje szkolenia i eventy. Wśród obecnych i byłych klientów Ciszewski Financial Communications są takie firmy jak: Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Saski Partners, Dom Maklerski BZ WBK, Pocztylion OFE, Dexia Asset Management, Credit Suisse Asset Management, BZ WBK, Invigo, Ernst & Young, Credit Agricole, mBank, Amplico, Neinver, Capgemini, Raiffeisen-Leasing Polska, Azimutus S.A., Citibank, KRUK S.A. czy Capgemini. Agencja została wyróżniona Złotych Spinaczy za projekt „Struktury, z którymi warto”, który został zrealizowany dla DM BZ WBK. Ciszewski Financial Communications jest przedstawicielem sieci Penrose Financial na regionie CEE. Większościowym udziałowcem CFC jest Ciszewski Public Relations S.A., jedna z najstarszych i największych agencji w Polsce, zdobywca tytułu “Agencji Roku 2009” w konkursie Impactory oraz przedstawiciel Golin Harris – “Agencji roku 2010 na Świecie” wg magazynu PR Week – w Polsce.