SodaStream, producent ekspresów do gazowania wody, we wrześniu 2022 roku przeszedł rebranding.
Marka wprowadziła nowe logo, paletę barw oraz stronę internetową. Zmianom uległa również strategia komunikacji i portfolio produktów.
Jak komunikuje firma, punktem wyjścia są dwie krople wody, które „splatając się tworzą formację yin i yang, symbolizując tym samym równowagę i harmonię występującą w przyrodzie”. Logo zawiera w sobie również literę „S”, odzwierciedlenie nazwy marki SodaStream. Ponadto powstała nowa paleta kolorystyczna.
Oprócz rebrandingu SodaStream wprowadza nowy system pozycjonowania produktów.
Repozycjonowanie odbyło się we współpracy z Pearl Fisher, agencją projektową i brandingową z siedzibą w Londynie, a także z Eitanem Cohenem, kreatywnym doradcą SodaStream.
Nowa identyfikacja wizualna marki jest już obecna na stronach internetowych i mediach społecznościowych, natomiast wprowadzanie nowych projektów opakowań rozpocznie się 2023 roku i będzie przebiegało stopniowo na wszystkich 47 rynkach, na których funkcjonuje firma. (bs)
Poprzednie logo