Do zespołu Brand Practice w Solski Burson-Marsteller dołączyły Marta Młynarczykowska i Agata Grzelczyk.
Marta Młynarczykowska objęła stanowisko Senior Associate. Posiada 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych i PR-owych na rynku B2B i B2C. Wcześniej pracowała w agencjach Eskadra Publica oraz d*fusion communication, w których współtworzyła i realizowała strategie komunikacyjne m.in. dla klientów z branży FMCG: WINIARY, Nestle; nowych technologii: Audioteka, Canon, update CRM; telekomunikacyjnej: Grupa LOVO czy doradczej: Leanpassion, HDI Poland. Prowadziła kampanię edukacyjną „Jedz smacznie i zdrowo”.
Agata Grzelczyk, Associate, ma 4-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Wcześniej pracowała m.in. w agencji Triple PR. Zajmowała się działaniami komunikacyjnymi dla klientów takich jak Lubię-to linked by Isobar, Dachser, HRS.pl, Blistex, Pukka czy Ceramstic. Pracowała także w firmie ubezpieczeniowej. (jk)