Niedawno informowaliśmy o pojawieniu się na rynku okularów do tworzenia snapów i ich zastosowaniu przez marki. Teraz Snap postanowił udoskonalić swój produkt.
Firma wzięła pod uwagę, że użytkownicy Spectacles mogą mieć wady wzroku. Umożliwił klientom zamówienie odpowiednich soczewek korekcyjnych pasujących do okularów z wbudowaną kamerą – informuje adweek.com.
Jak czytamy, w przedsięwzięcie zaangażowana została firma zewnętrzna – Rochester Optical. O tym, że zaczęła produkować soczewki dla użytkowników Spectacles, poinformowała na swoim Twitterze 1 grudnia.
Dowiadujemy się również, że stadardowe pojedyncze soczewki kosztują nie mniej niż 99 dolarów. Cena może jednak wzrastać. To zaś zależy od wady wzroku. Co więcej, produkt wysposażony będzie w powłokę antyrefleksyjną. Soczewki są także fotochromowe i polaryzacyjne – podaje źródło.
Na koniec czytamy, że Snap to nie jedyna firma, z którą współpracuje Rochester Optical, jeśli chodzi o wereable devices – czyli inteligentne urządzenia do noszenia. Producent tworzy soczewki do produktów przeznaczonych do rozszerzonej i wirtualnej rzeczystości, w tym Microsoft HoloLens, Google Glass czy Intel’s Recon Jet.
Serwis adweek.com pisze, że można już składać zamówienia. Na twitterowym profilu firmy czytamy, że czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni. Do tego należy dodać jeden dzień na wysyłkę. (ak)