Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Stanisław Pogorzelski ponownie w Havas Sports&Entertainment. po czterech latach przerwy do zespołu havas sports&entertainment ponownie dołączył stanisław pogorzelski. od 1 grudnia 2014 zajmuje stanowisko account directora. będzie odpowiedzialny za realizację projektów komunikacyjnych oraz rozwój oferty produktowej. pogorzelski zastąpił michała siergiejuka, który rozstał się z firmą. z marketingiem i komunikacją związany jest od ponad dziesięciu lat – pracował w agencjach marketingowych i public relations. realizował projekty sponsoringowe o zasięgu krajowym i międzynarodowym z udziałem m.in. zinedine’a zidane’a czy roberta kubicy dla takich klientów, jak orange , danone , coca-cola , castrol , uefa, totalizator sportowy , orlen. jest autorem licznych publikacji z zakresu marketingu sportowego i wykładowcą akademickim. od 2004 roku brał udział w działaniach marketingowych polskiego związku rugby jako konsultant, a od 2007 – jako członek zarządu i rzecznik prasowy. pogorzelski specjalizuje się w tworzeniu strategii i obsłudze projektów sponsoringowych dla marek. jest również ekspertem z zakresu komunikacji branży hazardowej. (ek).
Po czterech latach przerwy do zespołu Havas Sports&Entertainment ponownie dołączył Stanisław Pogorzelski. Od 1 grudnia 2014 zajmuje stanowisko Account Directora. Będzie odpowiedzialny za realizację projektów komunikacyjnych oraz rozwój oferty produktowej.
Pogorzelski zastąpił Michała Siergiejuka, który rozstał się z firmą. Z marketingiem i komunikacją związany jest od ponad dziesięciu lat – pracował w agencjach marketingowych i public relations. Realizował projekty sponsoringowe o zasięgu krajowym i międzynarodowym z udziałem m.in. Zinedine’a Zidane’a czy Roberta Kubicy dla takich klientów, jak Orange, Danone, Coca-Cola, Castrol, UEFA, Totalizator Sportowy, Orlen.
Jest autorem licznych publikacji z zakresu marketingu sportowego i wykładowcą akademickim. Od 2004 roku brał udział w działaniach marketingowych Polskiego Związku Rugby jako konsultant, a od 2007 – jako członek zarządu i rzecznik prasowy.
Pogorzelski specjalizuje się w tworzeniu strategii i obsłudze projektów sponsoringowych dla marek. Jest również ekspertem z zakresu komunikacji branży hazardowej. (ek)