Carrefour Polska, Leroy Merlin, Wirtualna Polska, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Fundacja PBG oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych to zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu Internale Poland 2011. Nagrody za najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej i intranetu zostały rozdane wieczorem, 6 października w warszawskim hotelu Westin.
Konkurs po raz drugi wyłonił najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej oraz intranetów mijającego roku. Do pierwszego etapu konkursu zakwalifikowanych zostało prawie 40 projektów, spośród których 17-osobowe jury, złożone z laureatów ubiegłorocznej edycji, przedstawicieli branży komunikacji wewnętrznej i intranetów, firm i uczelni, wybrało 6 najlepszych. Przyznane zostały także 2 nagrody specjalne oraz 5 wyróżnień.
Nagrodę Jury za najlepszą strategię komunikacji wewnętrznej przyznano projektowi TRW Polska TRW Tylko Razem Wygramy – wzrost zaangażowania pracowników w okresie zawirowań gospodarczych. Natomiast portal Intranety.pl – organizator Konkursu Internale Poland oraz Kongresu EICIM – wręczył nagrodę specjalną PKO Bankowi Polskiemu za projekt Studio TV PKO Banku Polskiego, uznając go za największą innowacje w intranetach w 2011 roku.
W tym roku najlepszymi projektami intranetu okazały się wdrożenia firm: Carrefour Polska w kategorii Duże Firmy oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych w kategorii „Małe i średnie przedsiębiorstwa”. W kategorii „Administracja publiczna, samorządy i organizacje pozarządowe” doceniony został natomiast projekt intranetu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.
Najlepszymi projektami komunikacji wewnętrznej 2011 roku Jury uznało WPKompas – Księga Wartości Wirtualnej Polski zgłoszony przez Wirtualną Polskę (kategoria Duże Firmy) – oraz Wydania specjalne Biuletynu Korporacyjnego Grupy PBG „OGNIWO” zgłoszony przez Fundację PBG ( kategoria „Administracja publiczna, samorządy i organizacje pozarządowe”). Kapituła kury konkursu najlepszym zespołem komunikacji wewnętrznej 2011 utytułowała dział komunikacji wewnętrznej Leroy Merlin Polska.
Nad poprawnością i obiektywnością głosowania podczas trwania wszystkich etapów konkursu czuwał niezależny audytor firma doradcza KPMG. PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.
Pełna lista nagrodzonych znajduje się tutaj