Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Stowarzyszenie Agencji Public Relations ruszyło z „PRodcastem”. stowarzyszenie agencji public relations poinformowało o starcie podcastu pod nazwą „prodcastu”. projekt jest inicjatywą członków sapr, a realizacją techniczną zajmują się łukasz dziedzic i adrian ligorowski z grupy prc holding. ideą podcastu jest przedstawienie aktualnych trendów z branży pr, a także problemów w niej występujących, mocnych stron, ciekawostek i anegdot związanych z pracą oraz współpracą z agencjami pr. wśród zaproszonych do udziału gości są m.in. maciej dzięgielewski, roman młodkowski, ewa grabek i anna chlapek. „zależy nam, żeby rozmowy nie były pudrowane, a jeżeli poruszą trudny, kontrowersyjny temat – tym lepiej. mamy nadzieję, że będzie nie tylko ciekawie, wartościowo i merytorycznie, ale też luźno i swobodnie” – mówi łukasz dziedzic, wiceprezes zarządu sapr, dyrektor generalny grupy prc holding. trzy pierwsze odcinki są już dostępne na spotify, apple podcasts i google podcasts. (zd).
Stowarzyszenie Agencji Public Relations poinformowało o starcie podcastu pod nazwą „PRodcastu”.
Projekt jest inicjatywą członków SAPR, a realizacją techniczną zajmują się Łukasz Dziedzic i Adrian Ligorowski z Grupy PRC Holding.
Ideą podcastu jest przedstawienie aktualnych trendów z branży PR, a także problemów w niej występujących, mocnych stron, ciekawostek i anegdot związanych z pracą oraz współpracą z agencjami PR.
Wśród zaproszonych do udziału gości są m.in. Maciej Dzięgielewski, Roman Młodkowski, Ewa Grabek i Anna Chlapek.
„Zależy nam, żeby rozmowy nie były pudrowane, a jeżeli poruszą trudny, kontrowersyjny temat – tym lepiej. Mamy nadzieję, że będzie nie tylko ciekawie, wartościowo i merytorycznie, ale też luźno i swobodnie” – mówi Łukasz Dziedzic, wiceprezes zarządu SAPR, dyrektor generalny Grupy PRC Holding.
Trzy pierwsze odcinki są już dostępne na Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. (zd)