Stowarzyszenie Agencji Public Relations poinformowało o starcie podcastu pod nazwą „PRodcastu”.
Projekt jest inicjatywą członków SAPR, a realizacją techniczną zajmują się Łukasz Dziedzic i Adrian Ligorowski z Grupy PRC Holding.
Ideą podcastu jest przedstawienie aktualnych trendów z branży PR, a także problemów w niej występujących, mocnych stron, ciekawostek i anegdot związanych z pracą oraz współpracą z agencjami PR.
Wśród zaproszonych do udziału gości są m.in. Maciej Dzięgielewski, Roman Młodkowski, Ewa Grabek i Anna Chlapek.
„Zależy nam, żeby rozmowy nie były pudrowane, a jeżeli poruszą trudny, kontrowersyjny temat – tym lepiej. Mamy nadzieję, że będzie nie tylko ciekawie, wartościowo i merytorycznie, ale też luźno i swobodnie” – mówi Łukasz Dziedzic, wiceprezes zarządu SAPR, dyrektor generalny Grupy PRC Holding.
Trzy pierwsze odcinki są już dostępne na Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. (zd)