Stowarzyszenie Sady Grójeckie opublikowało zaproszenie do składania ofert w przetargu na przygotowanie i realizację kampanii poświęconej „Jabłkom Grójeckim” na rynkach szwedzkim i fińskim.
Organizacja chce wyłonić firmę, która zajmie się przygotowaniem strategii i koncepcji wizualnej oraz wprowadzeniem i realizacją trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej promocji jabłek z Chronionym Oznaczeniem Geograficznym – „Jabłka Grójeckie” pt. Samo zdrowie „Jabłka ChOG” skierowanej na rynki Szwecji i Finlandii.
Cele wspomnianej kampanii to zwiększenie świadomości konsumenta europejskiego, w tym przypadku pochodzącego ze Szwecji i Finlandii, co do rozpoznawalności oznaczenia ChOG, czyli systemu jakości UE – chronione oznaczenie geograficzne na bazie Jabłka Grójeckiego; zwiększenie świadomości biznesu, tj. potencjalnych kontrahentów na rynkach z kręgu krajów nordyckich co do rozpoznawalności wysokiej jakości produktów oznaczonych unijnym systemem jakości (ChOG) oraz wzrost sprzedaży jabłek z oznaczeniem ChOG do krajów docelowych.
Wybrana firma będzie miała za zadanie m.in. przygotowanie szczegółowego budżetu dla działań zaplanowanych w przygotowanej strategii kampanii zgodnie z założeniami kampanii, a także realizację zaplanowanej kampanii w przypadku akceptacji projektu przez Komisję Europejską oraz podpisania umowy z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. „Realizacja programu będzie możliwa wyłącznie w przypadku podpisania przez Zamawiającego umowy o udzielenie dotacji z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa” – czytamy na stronie Stowarzyszenia Sady Grójeckie.
Szacowana wartość całkowitego budżetu kampanii nie powinna przekraczać 2 mln euro netto.
Ofertę należy złożyć w formie papierowej w dwóch egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w dwóch egzemplarzach w pliku pdf (płyta CD lub pendrive) do 22 kwietnia 2024 roku do godziny 14:00 w siedzibie organizacji: Stowarzyszenie Sady Grójeckie, ul. Niemojewska 19, 05-660 Warka.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie. (mb)