W listopadzie 2023 roku odbyły się mistrzostwa świata PR dla młodych i kreatywnych specjalistów public relations, w których srebro zdobyły Emilia Sala i Michalina Wójcik, dwie Polki reprezentujące Uniwersytet Warszawski. Organizatorem konkursu było ICCO (International Communication Consultancy Organization), a w rywalizacji wzięło udział trzydzieści drużyn z różnych części świata.
Pary składające się ze studentów kierunków związanych z public relations i komunikacją rozwiązywały zadanie, które zostało przygotowane przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), tegorocznego partnera konkursu. Uczestnicy konkursu musieli stworzyć koncepcję kampanii skupionej wokół 13. Celu Zrównoważonego Rozwoju, a następnie zaprezentować ją międzynarodowemu jury w formie wideo. Na przygotowanie pracy pary miały siedemdziesiąt dwie godziny.
Reprezentantkami Uniwersytetu Warszawskiego były studentki z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (WDIB) i członkinie Koła Naukowego Public Relations UW – Emilia Sala i Michalina Wójcik. Przygotowały one kampanię zatytułowaną „LOVE ME BACK – The Planet”, która oparta była na pomyśle odwzajemnionej miłości do planety. (ao)