niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSuper Express z odświeżonym logo

Super Express z odświeżonym logo

1 czerwca 2018 roku Super Express zaprezentował nowe, odświeżone logo, które jest „połączeniem 25-letniej tradycji z nowoczesnością i otwarciem ku przyszłości” – czytamy w informacji prasowej. Pod zmienionym znakiem funkcjonują wszystkie produkty realizowane w ramach Grupy Super Express – w tym także portal internetowy, który wcześniej działał pod nazwą se.pl.

„Lifting ma na celu odświeżenie i unowocześnienie logotypu Super Ekspressu, nie niszcząc jego rozpoznawalności i czerpiąc z długoletniego dziedzictwa. Zgodnie ze strategią »digital first« marka Super Express ma być jeszcze bardziej rozpoznawalna w Internecie, dlatego ujednolicono logotyp w gazecie i w sieci” – mówi Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express.

[[{“fid”:”39456″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Stare-nowe logo SE”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Stare-nowe logo SE”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Stare-nowe logo SE”,”title”:”Stare-nowe logo SE”,”class”:”media-element file-default”}}]]

Po lewej stare logo, po prawej nowe

Do Grupy Super Express należą: dziennik, portal internetowy wraz z działalnością wideo, marka Super Biznes działająca w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, różne wydania tematyczne oraz wydawnictwo książkowe. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj