Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Swarovski w kampanii walentynkowej stawia na różnorodność. marka biżuterii swarovski rozpoczęła niedawno kampanię walentynkową, która przedstawia uczucie łączące różnorodne pary. występują w niej osoby hetero- i homoseksualne, a także przedstawiciele różnych ras. „swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach” – mówi nathalie colin, dyrektor kreatywna marki. w kampanii będącej nową odsłoną koncepcji „brillianceforall” wystąpili ambasadorka marki karlie kloss, która pozuje do zdjęć w towarzystwie hiszpańskiego modela andrésa velencoso, a także cztery prawdziwe pary: influencerka modowa chiara ferragni i jej narzeczony fedez, modelki ruth bell i veronika krajplova, modelka malaika firth i model nate gill oraz modele kim willecke i sean dubberke. pary przedstawiono w zabawnych ujęciach skupionych wokół tematu „love me, love me knot”. zrealizowana w nowym jorku kampania ma pokazywać odwagę marki i jej przekonanie, że „blask jest dostępny dla każdego”. akcja promuje walentynkową kolekcję marki. „każda ozdoba niesie ze sobą przesłanie dotyczące różnorodności i wolności wyboru obiektu naszych uczuć, które ma dla mnie – chyba jak dla każdego – ogromne znaczenie” – mówi o biżuterii dyrektor kreatywna swarowski. w polsce kampania w rozpoczęła się 5 lutego 2018 roku i prowadzona jest m.in. w telewizji czy na facebooku. (mb).
Marka biżuterii Swarovski rozpoczęła niedawno kampanię walentynkową, która przedstawia uczucie łączące różnorodne pary. Występują w niej osoby hetero- i homoseksualne, a także przedstawiciele różnych ras. „Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach” – mówi Nathalie Colin, dyrektor kreatywna marki.
W kampanii będącej nową odsłoną koncepcji „BrillianceForAll” wystąpili ambasadorka marki Karlie Kloss, która pozuje do zdjęć w towarzystwie hiszpańskiego modela Andrésa Velencoso, a także cztery prawdziwe pary: influencerka modowa Chiara Ferragni i jej narzeczony Fedez, modelki Ruth Bell i Veronika Krajplova, modelka Malaika Firth i model Nate Gill oraz modele Kim Willecke i Sean Dubberke.
Pary przedstawiono w zabawnych ujęciach skupionych wokół tematu „Love me, love me knot”. Zrealizowana w Nowym Jorku kampania ma pokazywać odwagę marki i jej przekonanie, że „blask jest dostępny dla każdego”.
Akcja promuje walentynkową kolekcję marki. „Każda ozdoba niesie ze sobą przesłanie dotyczące różnorodności i wolności wyboru obiektu naszych uczuć, które ma dla mnie – chyba jak dla każdego – ogromne znaczenie” – mówi o biżuterii dyrektor kreatywna Swarowski.
W Polsce kampania w rozpoczęła się 5 lutego 2018 roku i prowadzona jest m.in. w telewizji czy na Facebooku. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Swarovski w kampanii walentynkowej stawia na różnorodność. marka biżuterii swarovski rozpoczęła niedawno kampanię walentynkową, która przedstawia uczucie łączące różnorodne pary. występują w niej osoby hetero- i homoseksualne, a także przedstawiciele różnych ras. „swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach” – mówi nathalie colin, dyrektor kreatywna marki. w kampanii będącej nową odsłoną koncepcji „brillianceforall” wystąpili ambasadorka marki karlie kloss, która pozuje do zdjęć w towarzystwie hiszpańskiego modela andrésa velencoso, a także cztery prawdziwe pary: influencerka modowa chiara ferragni i jej narzeczony fedez, modelki ruth bell i veronika krajplova, modelka malaika firth i model nate gill oraz modele kim willecke i sean dubberke. pary przedstawiono w zabawnych ujęciach skupionych wokół tematu „love me, love me knot”. zrealizowana w nowym jorku kampania ma pokazywać odwagę marki i jej przekonanie, że „blask jest dostępny dla każdego”. akcja promuje walentynkową kolekcję marki. „każda ozdoba niesie ze sobą przesłanie dotyczące różnorodności i wolności wyboru obiektu naszych uczuć, które ma dla mnie – chyba jak dla każdego – ogromne znaczenie” – mówi o biżuterii dyrektor kreatywna swarowski. w polsce kampania w rozpoczęła się 5 lutego 2018 roku i prowadzona jest m.in. w telewizji czy na facebooku. (mb).