niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSwarovski w kampanii walentynkowej stawia na różnorodność

Swarovski w kampanii walentynkowej stawia na różnorodność

Marka biżuterii Swarovski rozpoczęła niedawno kampanię walentynkową, która przedstawia uczucie łączące różnorodne pary. Występują w niej osoby hetero- i homoseksualne, a także przedstawiciele różnych ras. „Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach” – mówi Nathalie Colin, dyrektor kreatywna marki.

W kampanii będącej nową odsłoną koncepcji „BrillianceForAll” wystąpili ambasadorka marki Karlie Kloss, która pozuje do zdjęć w towarzystwie hiszpańskiego modela Andrésa Velencoso, a także cztery prawdziwe pary: influencerka modowa Chiara Ferragni i jej narzeczony Fedez, modelki Ruth Bell i Veronika Krajplova, modelka Malaika Firth i model Nate Gill oraz modele Kim Willecke i Sean Dubberke.

Pary przedstawiono w zabawnych ujęciach skupionych wokół tematu „Love me, love me knot”. Zrealizowana w Nowym Jorku kampania ma pokazywać odwagę marki i jej przekonanie, że „blask jest dostępny dla każdego”.

Akcja promuje walentynkową kolekcję marki. „Każda ozdoba niesie ze sobą przesłanie dotyczące różnorodności i wolności wyboru obiektu naszych uczuć, które ma dla mnie – chyba jak dla każdego – ogromne znaczenie” – mówi o biżuterii dyrektor kreatywna Swarowski.

W Polsce kampania w rozpoczęła się 5 lutego 2018 roku i prowadzona jest m.in. w telewizji czy na Facebooku. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj