sobota, 11 stycznia, 2025

Święto miast

21-22 kwietnia w hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się II edycja Festiwalu Promocji Miast i Regionów. To wydarzenie poświęcone szeroko rozumianej promocji miejsca, a także okazja do wymiany wiedzy i poglądów pomiędzy osobami zajmującymi się tworzeniem i realizacją strategii promocyjnych, a także budową wizerunku miast i regionów.

Głównymi uczestnikami festiwalu będą przedstawiciele samorządów, środowiska biznesowego i branży reklamowej. Tematyka II edycji wydarzenia skupi się na pogłębieniu i doskonaleniu kompetencji specjalistów od marketingu terytorialnego zarówno w aspekcie miejskim, jak i terytorialnym.

W spotkaniu wezmą udział goście specjalni: dr Beatriz Garcia, która bada wpływ kulturowy, społeczny i ekonomiczny, jaki na miasta wywiera otrzymanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, a także Allan Malcom, specjalista z zakresu brandingu miejsc i marketingu terytorialnego.

Poza wykładami istotną część konferencji będzie stanowił panel Prezydentów i Marszałków miast.
szczegółowe informacje na temat Festiwalu są dostępne na stronie www.
Organizatorem i pomysłodawca projektu jest Grupa Ströer, patronat honorowy nad imprezą objęły: Związek Miast Polskich, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz Polska Organizacja Turystyczna. Wortal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj