21-22 kwietnia w hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się II edycja Festiwalu Promocji Miast i Regionów. To wydarzenie poświęcone szeroko rozumianej promocji miejsca, a także okazja do wymiany wiedzy i poglądów pomiędzy osobami zajmującymi się tworzeniem i realizacją strategii promocyjnych, a także budową wizerunku miast i regionów.
Głównymi uczestnikami festiwalu będą przedstawiciele samorządów, środowiska biznesowego i branży reklamowej. Tematyka II edycji wydarzenia skupi się na pogłębieniu i doskonaleniu kompetencji specjalistów od marketingu terytorialnego zarówno w aspekcie miejskim, jak i terytorialnym.
W spotkaniu wezmą udział goście specjalni: dr Beatriz Garcia, która bada wpływ kulturowy, społeczny i ekonomiczny, jaki na miasta wywiera otrzymanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, a także Allan Malcom, specjalista z zakresu brandingu miejsc i marketingu terytorialnego.
Poza wykładami istotną część konferencji będzie stanowił panel Prezydentów i Marszałków miast.
szczegółowe informacje na temat Festiwalu są dostępne na stronie www.
Organizatorem i pomysłodawca projektu jest Grupa Ströer, patronat honorowy nad imprezą objęły: Związek Miast Polskich, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz Polska Organizacja Turystyczna. Wortal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)