Black Red White – polski producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz – w marcu 2020 roku rozpoczął współpracę ze Świeżą Bazylią PR&Event. Firma powierzyła agencji działania komunikacyjne obejmujące media relations i zarządzanie kryzysowe.
Świeża Bazylia zajmie się komunikowaniem postulatów firmy związanych z sytuacją gospodarczo-ekonomiczną w Polsce i na świecie, spowodowaną pandemią koronawirusa. BRW w porozumieniu z innymi producentami mebli podejmuje działania mające uchronić branżę przed upadłością. W ramach współpracy agencja będzie też odpowiedzialna za pozycjonowanie ekspertów w mediach biznesowych i ogólnotematycznych.
Po stronie Świeżej Bazylii PR&Event działania dla klienta prowadzi zespół Jana Piechny, dyrektora ds. komunikacji. Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Umowa została zawarta na miesiąc z możliwością przedłużenia, już prowadzone są rozmowy na ten temat. (mb)