Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Świeżak bohaterem krótkometrażowego filmu akcji. półminutowe wideo, opublikowane na profilu youtubera o nazwie chaseit, wydaje się profesjonalnym klipem reklamowym wykonanym na zlecenie biedronki – czytamy w portalu innpoland.pl. mógłby on uchodzić nawet za krótkometrażowy film akcji, gdyż posiada wszelkie elementy odpowiednie dla tego gatunku – gigantyczny potwór, duże miasto, przerażeni mieszkańcy oraz strzelające pociskami myśliwce. mimo że film został stworzony przez amatora, to efekty specjalne są na bardzo wysokim poziomie – opisuje źródło. jak czytamy dalej, wideo rozpoczyna się ujęciami bloków znajdujących się w centrum warszawy. po chwili na jeden z nich pada cień – okazuje się, że w kierunku pałacu kultury i nauki zmierza ogromny świeżak, potocznie znany jako pieczarka piotrek. w tle słychać krzyki przerażonych mieszkańców, a do akcji wkraczają siły lotnicze. w tym momencie film się kończy i dalszy ciąg historii jest nieznany. film zdobywa coraz większą popularność wśród widzów, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami w komentarzach pod wideo na youtubie – pisze autor tekstu. nagranie jest kolejnym przykładem na to, że promocja związana z gangiem świeżaków jest dla biedronki wyjątkowo udana. jak podaje innpoland.pl, powołując się na portal dlahandlu.pl, w ostatnim roku w mediach pojawiło się 4119 publikacji na temat dyskontu. pozytywnych informacji było aż 95 proc., a większość z nich związana była właśnie ze świeżakami. (jg).
Półminutowe wideo, opublikowane na profilu youtubera o nazwie chaseit, wydaje się profesjonalnym klipem reklamowym wykonanym na zlecenie Biedronki – czytamy w portalu innpoland.pl. Mógłby on uchodzić nawet za krótkometrażowy film akcji, gdyż posiada wszelkie elementy odpowiednie dla tego gatunku – gigantyczny potwór, duże miasto, przerażeni mieszkańcy oraz strzelające pociskami myśliwce. Mimo że film został stworzony przez amatora, to efekty specjalne są na bardzo wysokim poziomie – opisuje źródło.
Jak czytamy dalej, wideo rozpoczyna się ujęciami bloków znajdujących się w centrum Warszawy. Po chwili na jeden z nich pada cień – okazuje się, że w kierunku Pałacu Kultury i Nauki zmierza ogromny Świeżak, potocznie znany jako Pieczarka Piotrek. W tle słychać krzyki przerażonych mieszkańców, a do akcji wkraczają siły lotnicze. W tym momencie film się kończy i dalszy ciąg historii jest nieznany.
Film zdobywa coraz większą popularność wśród widzów, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami w komentarzach pod wideo na YouTubie – pisze autor tekstu.
Nagranie jest kolejnym przykładem na to, że promocja związana z Gangiem Świeżaków jest dla Biedronki wyjątkowo udana. Jak podaje innpoland.pl, powołując się na portal dlahandlu.pl, w ostatnim roku w mediach pojawiło się 4119 publikacji na temat dyskontu. Pozytywnych informacji było aż 95 proc., a większość z nich związana była właśnie ze Świeżakami. (jg)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Świeżak bohaterem krótkometrażowego filmu akcji. półminutowe wideo, opublikowane na profilu youtubera o nazwie chaseit, wydaje się profesjonalnym klipem reklamowym wykonanym na zlecenie biedronki – czytamy w portalu innpoland.pl. mógłby on uchodzić nawet za krótkometrażowy film akcji, gdyż posiada wszelkie elementy odpowiednie dla tego gatunku – gigantyczny potwór, duże miasto, przerażeni mieszkańcy oraz strzelające pociskami myśliwce. mimo że film został stworzony przez amatora, to efekty specjalne są na bardzo wysokim poziomie – opisuje źródło. jak czytamy dalej, wideo rozpoczyna się ujęciami bloków znajdujących się w centrum warszawy. po chwili na jeden z nich pada cień – okazuje się, że w kierunku pałacu kultury i nauki zmierza ogromny świeżak, potocznie znany jako pieczarka piotrek. w tle słychać krzyki przerażonych mieszkańców, a do akcji wkraczają siły lotnicze. w tym momencie film się kończy i dalszy ciąg historii jest nieznany. film zdobywa coraz większą popularność wśród widzów, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami w komentarzach pod wideo na youtubie – pisze autor tekstu. nagranie jest kolejnym przykładem na to, że promocja związana z gangiem świeżaków jest dla biedronki wyjątkowo udana. jak podaje innpoland.pl, powołując się na portal dlahandlu.pl, w ostatnim roku w mediach pojawiło się 4119 publikacji na temat dyskontu. pozytywnych informacji było aż 95 proc., a większość z nich związana była właśnie ze świeżakami. (jg).