Synertime od początku października 2018 roku odpowiada za całościową obsługę komunikacji online i offline francuskiej marki kosmetyków Biologique Recherche. Zajmuje się prowadzeniem relacji z mediami i komunikacją w mediach społecznościowych.
Firmy współpracowały ze sobą już wcześniej projektowo – agencja realizowała wybrane działania z zakresu brand PR, takie jak warsztaty prasowe czy pozycjonowanie ekspertów w mediach.
Za obszar media relarions odpowiada dział Brand PR, który zajmuje się m.in. organizacją sesji zdjęciowych, wyjazdów studyjnych dla dziennikarzy, pozycjonowaniem ekspertów, promocją współpracy z salonami kosmetycznymi, przygotowaniem wysyłek kreatywnych oraz doradztwem strategicznym.
Dział Digital PR odpowiada z kolei za komunikację marki na Facebooku i Instagramie.
Całość działań na rzecz klienta po stronie Synertime koordynuje Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu. Synertime wybrano na podstawie rekomendacji, a firmy podpisały umowę na czas nieokreślony. (bm)