W wywiadzie dla CNBC Linda Yaccarino, nowa szefowa serwisu X, wyjaśniła, dlaczego Elon Musk zmienił nazwę platformy znanej jako Twitter, a także o stało za innymi decyzjami podjętymi przez nowego właściciela – podaje businessinsider.com.pl.
Jak czytamy, Linda Yaccarino przyznała, że Elon Musk od dłuższego czasu miał w planach stworzenie aplikacji do wszystkiego i przekształcenie Twittera w X. Według nowej szefowej platformy, wszystkie wprowadzane zmiany stabilizują sytuację firmy po niedawnych trudnościach (m.in. oskarżeniach o cenzurę, utracie reklamodawców i kontrowersjach wokół systemu płatnej weryfikacji użytkowników).
„Rebranding oznacza uwolnienie się od Twittera. To było wyzwalające działanie, którego potrzebowaliśmy. Do tego stopnia, że możemy ewoluować bez ograniczeń, które wynikały z minionych lat funkcjonowania przedsiębiorstwa” – stwierdziła Linda Yaccarino w rozmowie z telewizją CNBC.
Jak uważa Yaraccino, reklamodawcy, m.in. Cola Cola i Visa, odzyskują zaufanie do koordynowanego przez nią przedsiębiorstwa i ponownie lokują swoje produkty na X – czytamy.
Szefowa X zapowiedziała również, że firma pracuje nad wprowadzeniem płatności między użytkownikami i twórcami – informuje źródło. „Chcemy na nowo zaprojektować i zmienić to, w jaki sposób się komunikujemy, jak spędzamy czas i jak w ogóle korzystamy z internetu” – stwierdziła Yaccarino w wywiadzie. (af)