Budujesz markę pracodawcy w swojej firmie? Szukasz inspiracji do skutecznych działań employer branding? Weź udział w praktycznym szkoleniu.
O tym, jak zbudować silną markę pracodawcy, aby obecni i potencjalni pracownicy dostrzegli atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery właśnie w Twojej firmie? Jak wykorzystać do tego social media oraz najnowsze trendy w komunikacji? Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej? Tego wszystkiego dowiesz się biorąc udział w szkoleniu Ludzie w centrum uwagi, czyli o praktycznych aspektach employer branding. Na szkolenie zapraszamy szczególnie duety przedstawicieli działów PR i HR.
Organizatorami szkolenia są PRoto.pl oraz Euro RSCG Sensors. Zapraszamy 29 października 2010 do Centrum Konferencyjnego Golden Floor w Warszawie.
Zapoznaj się kadrą prowadzącą nasze szkolenie.
Do kogo adresowane jest szkolenie:
-
HR menadżerowie
-
PR menadżerowie
-
Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych
-
Pracownicy działów komunikacji PR i HR
W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
-
Co ma wpływ na dobrą strategię employer branding
-
Jak zdefiniować skuteczne EVP
-
Dlaczego marka pracodawcy wymaga zintegrowanej komunikacji
-
Czym jest komunikacja rekrutacyjna i jak się zmienia
-
O czym warto pamiętać budując serwis poświęcony karierze
-
Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej
-
Jak „wychować” ambasadorów własnej marki