niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSzkolenie - Praktyczne aspekty employer branding.

Szkolenie – Praktyczne aspekty employer branding.

Budujesz markę pracodawcy w swojej firmie? Szukasz inspiracji do skutecznych działań employer branding? Weź udział w praktycznym szkoleniu.

O tym, jak zbudować silną markę pracodawcy, aby obecni i potencjalni pracownicy dostrzegli atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery właśnie w Twojej firmie? Jak wykorzystać do tego social media oraz najnowsze trendy w komunikacji? Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej? Tego wszystkiego dowiesz się biorąc udział w szkoleniu Ludzie w centrum uwagi, czyli o praktycznych aspektach employer branding. Na szkolenie zapraszamy szczególnie duety przedstawicieli działów PR i HR.

Organizatorami szkolenia są PRoto.pl oraz Euro RSCG Sensors. Zapraszamy 29 października 2010 do Centrum Konferencyjnego Golden Floor w Warszawie.

Zapoznaj się kadrą prowadzącą nasze szkolenie.

Do kogo adresowane jest szkolenie:

  • HR menadżerowie

  • PR menadżerowie

  • Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmach i instytucjach państwowych

  • Pracownicy działów komunikacji PR i HR

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • Co ma wpływ na dobrą strategię employer branding

  • Jak zdefiniować skuteczne EVP

  • Dlaczego marka pracodawcy wymaga zintegrowanej komunikacji

  • Czym jest komunikacja rekrutacyjna i jak się zmienia

  • O czym warto pamiętać budując serwis poświęcony karierze

  • Czego unikać w komunikacji rekrutacyjnej

  • Jak „wychować” ambasadorów własnej marki

Przejdź do szczegółowego programu szkolenia.

Zapraszamy do zapisów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj