sobota, 9 listopada, 2024

Szpalty Roku 2016

W piątek 3 czerwca 2016 odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016. Jury złożone z 18 ekspertów nagrodziło następujące kampanie, marki i media.

 

LAUREACI KONKURSU POWER OF CONTENT MARKETING AWARDS SZPALTY ROKU 2016:

1. Content marketing – motoryzacja
• SREBRO: Oponowości – miesięcznik pracowników Goodyear Dunlop Tires Polska
Za rzetelne poradniki, zaangażowanie pracowników w tworzenie treści, dynamiczną i kontekstową grafikę oraz przydatne dodatki.

2. Content marketing – finanse i ubezpieczenia
• BRĄZ: „Oszczędzaj na najdłuższe wakacje życia” – kampania PR wspierająca akcję marketingową pod tym samym tytułem PKO Banku Polskiego
Kampania doceniona za pozytywne, intrygujące zdefiniowanie tematu, wielokanałowe dotarcie oraz wysokiej jakości content.
• SREBRO: dajemyrade.pl Grupy PZU
Serwis contentowy doceniony za realizacyjną konsekwencję, wysoką użyteczność i atrakcyjną formę graficzną.                                                                 
• ZŁOTO: Bankowiki PKO Banku Polskiego
Szczególne uznanie za udowodnienie, że tematyka finansowa może być równie atrakcyjna w warstwie merytorycznej, jak i wizualnej oraz za kreatywne użycie różnych form contentu.

3. Content marketing – zdrowie
Jury nie przyznało nagród.

4. Content marketing – FMCG
• BRĄZ: Magazyn Alkohole dla Tesco – Skivak
Za wysoki poziom fotoedytorski oraz ambitne treści edukacyjne i poradnikowe.
• SREBRO: Przepis na dobre życie dla sieci Piotr i Paweł – Skivak
Wyrazy uznania za wyjątkową oprawę graficzną oraz koncepcję lifestyle’owego cookbooka, dzięki którym content kulinarny nabrał nowego wymiaru.

5. Content marketing – moda
• ZŁOTO: Magazyn „Patrz pod Nogi” dla Nike – Valkea Media SA
Za profesjonalizm i serce w poprowadzeniu narracji oraz nieszablonową oprawę graficzną.

6. Content marketing – home&garden
• WYRÓŻNIENIE: DEKORATORIUM dla FFiL Śnieżka – Skivak
Za wysoką jakość wydania oraz umiejętne łączenie treści sprzedażowych z contentem inspiracyjnym.
• ZŁOTO: Castorama – katalog inspiracyjny Ogrody, tarasy, balkony 2016 – Pentagon Media/ZPR Media SA
Za jakościowy progres, szczerość przekazu, efektowną realizację katalogu oraz nietuzinkowe połączenie treści sprzedażowych z inspiracjami i edukacją.

7. Content marketing – rolnictwo i pokrewne
Jury nie przyznało nagród.

8. Content marketing – turystyka
• BRĄZ: HiFly dla Portów Lotniczych Wrocław – Skivak
Za znakomitą warstwę graficzną oraz edytorką różnorodność, skutecznie  realizującą strategię
• ZŁOTO: Magalogi Grecos dla Grecos Holiday – Agora Custom Publishing
Za trafność realizacji wobec grupy docelowej, niebanalne formy edytorskie oraz wysoką użyteczność contentu w kontekście zdefiniowanych celów

9. Content marketing – handel
• BRĄZ: Stokrotka dla Stokrotka sp. z o.o. – Skivak
Za apetyczne rozwiązania w sekcji kulinarnej, warte dla czytelnika dużo więcej niż przepis.
• SREBRO: Tesco magazyn dla Tesco – Skivak
Za wysoki poziom realizacji wpływający pozytywnie na wizerunek marki i świadomość zakupową klientów.
• ZŁOTO: Piwniczka Smaków dla Piotr i Paweł – Agora Custom Publishing
Za realizację bardzo dobrze trafiająca w grupę docelową, ubraną w atrakcyjną szatę graficzną, pozwalającą realizować edukacyjne cele marki.

10. Content marketing – kultura i nauka
• ZŁOTO: Historia z bliska dla Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów – Agora Custom Publishing
Za 100 proc. realizację celów, doskonałe zrównoważenie ilości i jakości wiedzy, wskazujące na głębokie zrozumienie grupy docelowej.

11. Content marketing – łączność
• ZŁOTO: EXPERT Play dla firmy P4 – Valkea Media SA
Za bardzo przemyślany i świetnie złożony magazyn, wysokiej jakości content oraz dyskretne i kontekstowe posługiwanie się treściami prosprzedażowymi.

12. Publikacja jednorazowa
• WYRÓŻNIENIE: Raport CSR ING Banku Śląskiego – Aude
Za atrakcyjne i pomysłowe połączenie nowoczesnej technologii z formami graficznymi przygotowanymi przez pracowników banku.
• WYRÓŻNIENIE: Valkea – publikacja o firmie przygotowana przez Valkea
Za nieszablonową i niezwykle staranną edytorsko prezentację firmy.
• ZŁOTO: Spełnione Marzenia Fundacji Edukacyjna Przedsiębiorczość – Epigrafika
Za wyjątkowe i pełne szacunku przedstawienie prawdziwie ludzkich historii oraz ich bohaterów, dla których przyznane stypendia były krokiem milowym w życiu.

13. Strategia content marketing dla klientów
• WYRÓŻNIENIE: Farmacja Praktyczna dla Zakładów Farmaceutycznych Polpharma – Valkea Media SA
Za konsekwentne i synchroniczne (offline i online) realizowanie strategii wzrostu rozpoznawalności marki. 
• SREBRO: Custom publishing dla Grupy PZU – Work Room
Za spójność koncepcji w kontekście efektów oraz nieszablonową tonację komunikacji.
• SREBRO: Lider Animator – Obudź Swoje Ciało – Agencja marketingowa Qantum
Za spójną, wielokanałową i efektywną realizację strategii, opartą o angażujący content.
• ZŁOTO: Raport CSR ING Banku Śląskiego – Aude
Za nieszablonowe podejście angażujące w realizację pracowników oraz nowoczesną formę i unikalną oprawę graficzną.

14. Strategia content marketing dla pracowników
• WYRÓŻNIENIE: Merck – kampania dla pracowników Merck – Aude
Za oryginalne połączenie akcji offline i online oraz ciekawy pomysł i realizację założonego celu.
• WYRÓŻNIENIE: Provident – edukacja biznesowa doradców klientów – Aude
Za edukacyjny wymiar strategii odpowiadający na potrzeby pracowników.
• SREBRO: Liga Mistrzów przy Piwie Grupy Żywiec – Autentika
Za niekonwencjonalny pomysł na integrację pracowników, realizację strategii oraz efekty.
• ZŁOTO: Pomarańczowy KOD – strategia implementacji zachowań ING Banku Śląskiego – Aude
Za wdrożenie całościowych, globalnych standardów opartych o uważne wsłuchanie się w potrzeby i opinie grupy docelowej.

15. Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
• SREBRO: Żywiec Zdrój dla Żywiec Zdrój SA – Fabryka Fraz
Za nowoczesną, dobrze dobraną formę, trafiony i spójny przekaz.

16. Magazyn dla pracowników, nakład 1 001 – 10 000 egz.
• BRĄZ: Focus KGHM, magazyn grupy kapitałowej KGHM – Komunikacja Plus sp. z o.o. sp. k.
Za ambitne i odważne sformułowanie celów oraz konsekwentne wdrożenie.
• SREBRO: Magazyn „Świat PZU” dla PZU – Valkea Media SA
Za edukacyjny, odpowiedziany i angażujący wymiar komunikacji, bardzo spójny ze strategią firmy.
• SREBRO: Oponowości – miesięcznik pracowników Goodyear Dunlop Tires Polska – Aude
Za koncepcję doskonale dopasowaną do grupy docelowej i fachowy, jakościowy content.
• SREBRO: Baśka, magazyn dla pracowników ING Banku – Aude
Za oryginalny zamysł koncepcyjny, podkreślający unikatowy charakter magazynu oraz efekty w postaci zaangażowania.
• ZŁOTO: Biromaniak Grupy Żywiec – Aude
Za odzwierciedlenie pasji i dumy w sposobie komunikacji, pozostające w synergii z oryginalnym formatem i potrzebami grupy docelowej.

17. Magazyn dla klientów B2C, nakład do 10 000 egz.
• SREBRO: Magazyn Razem z PZU dla Grupy PZU – Work Room
Za nowoczesny oraz inspirujący wymiar komunikacji i trafnie dobraną formę.

18. Magazyn dla klientów B2C, nakład powyżej 10 000 egz.
• BRĄZ: Magazyn 60+ dla firmy DOZ – ZPR Media SA
Za nieszablonowe podejście do grupy docelowej, wykorzystanie potencjału niszy i trendów.
• SREBRO: Piwniczka Smaków dla Piotr i Paweł – Agora Custom Publishing
Za przyjazną i edukacyjną tonację komunikacji, naturalnie łączącą przekaz z produktami.
• ZŁOTO: Sense of Beauty – Magazyn marki Dr Irena Eris
Za wysoką staranność edytorską odzwierciedlającą misję i filozofię marki, trafnie odpowiadającą na potrzeby selektywnej grupy docelowej.

19. Magazyn dla klientów B2B
• SREBRO: ATLAS fachowca dla Atlas – Aude
Za ścisłe dopasowanie do potrzeb grupy docelowej oraz pomocowy i edukacyjny charakter contentu.
• SREBRO: Gazeta Nienieodpowiedzialni ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych
Za innowacyjny i społecznie odpowiedzialny wymiar komunikacji, krzewiący ideę zrównoważonego rozwoju w branży finansowej. 
• SREBRO: Wiadomości Gospodarcze Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej
Za wysoką jakość merytoryczną contentu, ściśle dopasowaną do potrzeb interesariuszy, wykorzystującą potencjał niszy.

20. Magazyn elektroniczny dla pracowników
• ZŁOTO: Connect Raiffeisen Polbank – Aude
Za nieszablonowe posługiwanie się identyfikacją marki, lekką i nieformalną tonację contentu oraz umiejętne wykorzystanie potencjału pracowników.

21. Portal dla pracowników
• WYRÓŻNIENIE: DHL Parcel – Yammer firmy DHL Parcel
Za entuzjastyczne i niekonwencjonalne wykorzystanie sieci społecznościowej w budowaniu zaangażowania pracowników.

22. Magazyn elektroniczny dla klientów
Jury nie przyznało nagród

23. Portal tematyczny dla klientów
• BRĄZ: Bankomania – ogólnodostępny portal edukacyjno-poradnikowy z wydzieloną sekcją e-Nasz Bank widoczną tylko dla pracowników PKO Banku Polskiego
Za wysoką jakość edukacyjną i merytoryczną, spójnie łączącą potrzeby klientów oraz cele strategii marki.
• SREBRO: DajemyRadę.pl dla PZU – Valkea Media
Za oryginalną i pomysłową koncepcję komunikacji, integrującą w naturalny sposób ofertę sprzedażową.
• ZŁOTO: Wszechsmaki.pl wydawane przez Czanieckie Makarony sp. z o.o. – Korporacja Stylu Justyna Miksa
Za kreatywność i różnorodność contentu oraz atrakcyjny sposób budowania wizerunku marki.

24. Aplikacja mobilna dla klientów
Jury nie przyznało nagród

25. Korporacyjna komunikacja video
• WYRÓŻNIENIE: Patrole z sercem PZU
Za podjęcie społecznie ważnego problemu oraz kreatywną i angażującą realizację.
• ZŁOTO: Filmy komunikacji wewnętrznej DHL Parcel
Za odwagę, naturalność, zaangażowanie i podjęcie wyzwania.

26. Content Marketing – Galerie Handlowe

• WYRÓŻNIENIE: Karolinka dla Karolinka Property Sp. z o.o. – Concept Publishing Polska Sp. z o.o.
Za udaną próbę bezpretensjonalnej komunikacji.
• SREBRO: The Look Galeria Mokotów – Pola Design
Za inspirujące zdjęcia, wysoką jakość edytorską oraz umiejętne wykorzystanie trendów. 
• ZŁOTO: Klif BNP PAribas Real Estate – Valkea Media S.A.
Za udaną modernizację edytorską i graficzną w kierunku segmentu mody wysokiej, odpowiadającą na oczekiwania grupy docelowej.

Więcej informacji www.szpaltyroku.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj