W dniach 23-24 sierpnia w hotelu Holiday Inn w Warszawie odbędą się warsztaty „Sztuka pisania w marketingu i public relations”, których organizatorem jest agencja SARTO PR. Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów ds. marketingu, public relations, rzeczników prasowych – osób, które w swoich firmach zajmują się zagadnieniami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej i są odpowiedzialne za wizerunek firmy oraz kontakty z dziennikarzami.
Tematyka warsztatów porusza kwestie redagowania krótkich tekstów informacyjnych, zaproszeń, folderów. Uczestnicy zajęć utrwalą sobie związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia najczęściej stosowane w tekstach pisanych, a także będą mieli okazję przeanalizować typowe, najczęściej popełniane błędy. Prowadzący zajęcia omówią też elementy języka reklamy, skuteczne techniki perswazji i wywierania wpływu na odbiorcę. Wykłady poprowadzą: Teresa Kruszona, na co dzień odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej i Mirosław Zagórski, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i wykładowca Podyplomowego Studium Komunikowania i Kreowania Wizerunku Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegółowy program warsztatów oraz więcej informacji na stronie. Dodatkowych informacji udziela Paulina Banak pod numerem telefonu (71) 79 67 310. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (psp)