Do TAILORS Group dołączyli trzej pracownicy, którzy wzmocnili zespół odpowiedzialny za działania z zakresu relacji inwestorskich oraz PR-u. Objęli oni nowo utworzone stanowiska. Poszerzenie struktury agencji związane jest z rozwojem jej kompetencji w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz public affairs.
Konrad Nafalski objął stanowisko dyrektora PR i odpowiedzialny jest za nadzór nad projektami oraz tworzenie strategii komunikacji w obszarze PR-u korporacyjnego i public affairs. Nowy dyrektor zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach doradczych, takich jak Deloitte czy EY, a także na kierowniczych stanowiskach w grupie PKP, gdzie odpowiadał za działania związane z wizerunkiem, marketingiem i public affairs.
Managerem PR został Karol Piszcz, który prowadzi projekty z zakresu PR-u korporacyjnego. Dotychczas związany był z rynkami finansowymi, pełniąc m.in. funkcję PR Managera w biurze maklerskim TMS Brokers.
Karol Piszcz
Posadę konsultanta PR/IR objął Tomasz Danelczyk, który uczestniczy w pracach dla klientów obsługiwanych w zakresie PR-u finansowego i relacji inwestorskich. Przed dołączeniem do TAILORS Group był dziennikarzem finansowym Parkietu oraz Rzeczpospolitej, gdzie odpowiadał za analizę spółek z sektorów: FMCG, turystyka i przemysł ciężki.
Tomasz Danelczyk
Agencja przejęła w marcu 2017 roku jedną trzecią udziałów w firmie Go Responsible, powiększając zakres kompetencji o CSR i raportowanie zintegrowane.
TAILORS Group korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Na zdjęciu głównym: Konrad Nafalski
(bm)