7 października w Hali MT Polska w Warszawie, w której rozpocznie się druga edycja Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT. Jedną z nowości będzie Meeting Bar w typowo hawajskim stylu. Wstęp na targi jest bezpłatny, po dokonaniu rejestracji.
Pierwszego dnia targów, w godzinach 11.30-13.00, odbędzie się debata Trójkąt Efektywności Briefu – zasady i korzyści ze współpracy administracji publicznej z usługodawcami i biznesem organizowana przez „Brief for Poland”. Tego samego dnia o godz. 13.30 rozpocznie się w Meeting Barze dyskusja panelowa Liski-chytruski, pijawki i modliszki, czyli o etyce w branży eventowej. Błyskawiczny poradnik jak unikać nieporozumień w kontaktach między artystą, agencją, a klientem, którą poprowadzą Andrzej i Krzysztof Korczakowie z Krab Music House & Special Events.
8 października na gości Meeting Baru będą czekać praktyczne wskazówki i porady: Biurokracja eventowa – pozwolenia, zgody, dokumenty, czyli żmudna, ale konieczna praca (organizator: Krab Music House & Special Events). Wszystkich zainteresowanych tematem cateringu, organizatorzy zapraszają o 14.00 tego samego dnia na prezentację To idzie młodość – kreatywny catering w wykonaniu dwudziestolatków (organizator: Food Design).
Liczba miejsc na wydarzenia odbywające się w Meeting Barze jest ograniczona, o uczestnictwie będzie decydować kolejność przyjścia. Z pełnym programem Targów Event można zapoznać się tutaj.
Więcej informacji o Targach www.targievent.pl.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kk)