piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościTargi pracy i praktyk w PR „PRosto do PRacy” już 14 czerwca!

Targi pracy i praktyk w PR „PRosto do PRacy” już 14 czerwca!

Już 14 czerwca 2022 roku odbędzie się pierwsza edycja targów pracy i praktyk w public relations „PRosto do PRacy”. Wydarzenie odbędzie się na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, a jego organizatorem jest Koło Naukowe Public Relations UW.

Zobacz także: Oferty pracy i praktyk w PR na PRoto.pl

Targi skierowane są do wszystkich, którzy chcą pracować w branży PR i marketingu oraz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe. W programie wydarzenia zaplanowano panele dyskusyjne oraz warsztaty z ekspertami, którzy przybliżą tajniki pracy w public relations. Wydarzenie rozpocznie się o 10:00. Na początku odbędą się dwa panele dyskusyjne.

Pierwszy z nich poświęcony będzie kompetencjom przyszłości niezbędnym w PR oraz trendom w branży. Na ten temat dyskutować będą przedstawiciele branżowych organizacji: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations, które są partnerami wydarzenia. 

W drugim panelu omówiona zostanie z kolei przyszłość zawodu dziennikarza. W rozmowie wezmą udział Marcin Łukawski z Radia 357, Magda Łucjan z TVN, Rafał Wójcik z Gazety Wyborczej, Dawid Styś z Polsat News oraz Kamil Szufladowicz z Grupy Radiowej Agora.

Kolejnym elementem wydarzenia będą warsztaty, których uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności potwierdzone certyfikatem.

Tematy warsztatów to:

„Nie samym Fejsem i TikTokiem żyją social media”, Zbigniew Tworek i Aleksander Ploetzing (SEC Newgate CEE)

„Podstawy planowania strategicznego w PR”, Paweł Soproniuk i Marta Adamska (Neuron PR)

„Komunikacja biznesowa”, Andrzej Szurek, Kamila Petrus, Mateusz Paradowski, Kamil Melcer (Innervalue)

„Kryzys w czasach social mediów, czyli jak dbać o reputację w internecie”, Karolina Sowier, Katarzyna Toczyska-Czech (Alert Media Communications)

„Dos and don’ts w komunikacji i budowaniu profesjonalnego wizerunku w sieci”, Żaneta Przybylska (PSPR)

„PRofesjonalna strategia, czyli jak wykorzystać metodę design thinking w planowaniu komunikacji”, Agnieszka Malesza-Wożniak (Triple PR)

„Kampanie społeczne służb bezpieczeństwa państwa, ochrony porządku publicznego i wojska. W jakim celu oraz w jaki sposób są realizowane?”, Sylwia Kuligowska (SCOPE PR)

Na warsztaty obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Wstęp na targi, podczas których wystawcy będą obecni w holu głównym, jest wolny.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym targów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj